تبیان، دستیار زندگی
به تیم ملی می پیوندم پاسخ محبت هواداران هـامبورگ را خـواهـم داد در نیم فصل دوم بازی‌های گذشته‌ام را تكرار می‌كنم بازیكن تیم ملی فوتبال كشورمان، گفت: برنامه‌ی مسابقات تیم ملی در دیدارهای دوستانه و رسمی به دست من و مسوولان با...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مهدی مهدوی‌كیا:

پیش از دیدار با بوسنی به تیم ملی می پیوندم
پاسخ محبت هواداران هـامبورگ را خـواهـم داد
در نیم فصل دوم بازی‌های گذشته‌ام را تكرار می‌كنم


بازیكن تیم ملی فوتبال كشورمان، گفت: برنامه‌ی مسابقات تیم ملی در دیدارهای دوستانه و رسمی به دست من و مسوولان باشگاه هامبورگ رسیده است.

مهدی مهدوی‌كیا اظهار داشت: با توجه به این كه این رقابت‌ها در تقویم فیفا آمده است فكر می‌كنم برای پیوستن به تیم ملی پیش از دیدار با تیم ملی بوسنی و هرزگوین مشكلی نداشته باشم.

وی درباره‌ی اردوی تیم هامبورگ در شهر مالاگا اسپانیا تصریح كرد: محل اقامت‌ ما در این شهر، هتلی بر روی یك تپه است و دارای چهار زمین چمن خوب و امكانات عالی است، شرایط تمرینی در این شهر بسیار ایده‌ال است.

مهدوی‌كیا به دیدارهای دوستانه‌ی هامبورگ در اسپانیا اشاره كرد و افزود: امروز با وولفسبورگ و سه شنبه دیداری تداركاتی با بازل سوییس داریم و این بازیها تا پیش از دیدار برابر بایرن مونیخ می‌تواند خیلی مثمر ثمر باشد.

وی درباره‌ی میزان آمادگی خود و دیدار برابر بایرن گفت: در تمام تمرینات هامبورگ با آمادگی شركت كرده‌ام و امید بسیار زیادی دارم كه در نیم فصل دوم بتوانم بازی‌های خوب گذشته‌ی خودم را تكرار كنم، سعی خود را خواهم كرد تا از بازی برابر بایرن كه دیدار بسیار مشكلی است شروع خوبی داشته باشم.

مهدوی‌كیا درباره‌ی بازگشت بیكسنته لیزارازو به تمرینات بایرن مونیخ و رویارویی با این بازیكن در دیدار بیست و یكم ژانویه اظهار داشت: او بازیكن بسیار خوبی است و اگر در تركیب اصلی هامبورگ قرار داشته باشم تمام تلاش خود را خواهم كرد بتوانم خاطرات بازی‌های خوبی را كه در برابر او انجام داده‌ام را زنده كنم.

بازیكن تیم فوتبال هامبورگ به بازار نقل و انتقالات نیم فصل فوتبال اروپا اشاره كرد و گفت: رومئو از هامبورگ به صورت قرضی به رئال مایوركا پیوست و ما نیز «تورتوف» هافبك نفوذی و جوان بایرن مونیخ را استخدام كردیم كه بازیكن بسیار خوبی است.

مهدوی‌كیا درباره‌ی انتخاب مجددش به عنوان بهترین بازیكن خارجی هامبورگ توسط هواداران گفت: خوشحال هستم كه هواداران نسبت به من لطف دارند و این مساله وظیفه‌ی من را دو چندان می‌كند و سعی خواهیم كرد با شروع نیم فصل دوم جواب محبت‌های فراوان آنها را بدهم.