تبیان، دستیار زندگی
تصویب فدراسیون شنا؛ «سینكرونایز» به صورت رسمی در ایران آغاز به كار كرد تقویم ورزشی مسابقات «سینكرونایز» بانوان به تصویب فدراسیون شنا رسید. پس از آن كه ورزش سینكرونایز، به مدت 3 سال فعالیت غیر رسمی خود را در ایران آغاز كرده در...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

با استقبال بانوان و تصویب فدراسیون شنا؛

«سینكرونایز» به صورت رسمی در ایران آغاز به كار كرد


تقویم ورزشی مسابقات «سینكرونایز» بانوان به تصویب فدراسیون شنا رسید.

پس از آن كه ورزش سینكرونایز، به مدت 3 سال فعالیت غیر رسمی خود را در ایران آغاز كرده در نهایت تقویم ورزشی آن تدوین و به تصویب فدراسیون شنا رسید.

فرشته عدل نایب رییس فدراسیون شنا در این رابطه گفت: در حالی كه سینكرونایز تنها 3 سال است كه در ایران اجرا می‌شود اما اكثر استان‌های كشور و هر كدام با داشتن 50 ورزشكار مشغول به فعالیت در این رشته‌ی ورزشی هستند.

وی افزود: هم اكنون، آماده‌ی برگزاری اولین دوره‌ی مسابقات قهرمانی كشور در استخر مجموعه‌ی ورزشی آزادی تهران هستیم، كه فدراسیون شنا در این رابطه با ما هماهنگی تنگاتنگی دارد.

عدل در ادامه به مشكلات مالی جدی شنای بانوان اشاره كرد و افزود: هم اكنون برای برگزاری مسابقات قهرمانی كشور سینكرونایز به اعتباری بالغ بر 5 میلیون تومان نیاز داریم، در حالی كه ما هم اكنون 7 میلیون تومان به فدراسیون شنا بدهكار هستیم.

وی افزود: از میزان اعتبارات سال گذشته تنها 6 میلیون تومان به حساب ما واریز شد و معاونت بانوان بقیه‌ی اعتبارات مورد نیاز ما را به حساب ما واریز نكرده چرا كه از نظر مالی با مشكل مواجه است. اما مرادی رییس فدراسیون شنا، قول همه گونه همكاری را به ما داده است.