تبیان، دستیار زندگی
سومین دوره رقابتهاى فوتسال جام رسانه ها بزرگداشت جانباختگان سانحه هوایی هواپیمایی c130 از روز شنبه ........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

توقف تیبان در نخستین گام

تیم فوتسال تبیان

سومین دوره رقابتهاى فوتسال جام رسانه ها بزرگداشت جانباختگان سانحه هوایی هواپیمایی c130 از روز شنبه با حضور 50 تیم در 14 گروه آغاز شد که تیم فوتبال تبیان در نخستین گام با نتیجه پر گل 3 بر 3 متوقف شد.

تیم فوتسال" تبیان" که در گروه 5 این مسابقات و در کنار تیم های  اوج، روزنامه تفاهم و روزنامه خراسان قرار گرفته است شنبه شب در نخستین گام به مصاف تیم فوتسال تفاهم رفت و در حالی که تنها چند ثانیه با پیروزی فاصله داشت با گل به خودی نتوانست اولین پیروزی خود در این دوره از رقابتها را کسب کند.

این دیدار در حالی آغاز شد که تلاش دو تیم در نیمه نخست راه به جایی نبرد و بازیکنان دو تیم با محک یکدیگر سعی بر شناخت بیشتر از یکدیگر داشتند.

با شروع نیمه دوم این تیم فوتسال تبیان بود که توپ و میدان را در اختیار گرفت و توانست به دو گل با ارزش دست یاید. رضا سیگاری و علی صادقی زننده گلهای تبیان بوند.

پس از این دو گل و با خروج زنندگان گلها تیم فوتسال تبیان عقب نشینی کرد تا با پیروزی در نخستین دیدار گام بلندی برای صعود برداشته باشد اما تفاهمی ها که چیزی برای از دست داشتن نداشتند حملات خود برای کسب حداقل امتیاز آغاز کردند که در نهایت توانستند بازی را به تساوی بکشند.

تبیانی ها که خود را محکوم به پیروزی می دانستند تلاش خود را مجددا برای پیروزی افزایش دادند و در ادامه روی یک حرکت زیبا به گل سوم و پیروزی بخش توسط علی صادقی دست یافتند.

با گل سوم و در حالی تبیانی ها تنها چند ثانیه با پیروزی در اولین دیدار خود فاصله داشتند یک گل به خودی زیبا از بچه های تبیان باعث شد تا این دیدار با تفاهم کامل به تساوی کشیده شود تا دو تیم با تقسیم امتیازات به فکر دیدارهای آینده خود باشند. همچنین دیدار بعدی تبیان روز چهارشنبه خواهد بود.

تبیان - رضا سیگاری