تبیان، دستیار زندگی
كتاب «آموزش نوین و الفبای مدرن والیبال» اثر رضا داداش ضیایی با ارایه اطلاعات پایه‌ای والیبال همراه ‌با راهنمای‌های جدید، منتشر شد
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آموزش نوين و الفباي مدرن واليبال با كتاب
آموزش نوین و الفبای مدرن والیبال

كتاب «آموزش نوين و الفباي مدرن واليبال» اثر رضا داداش ضيايي با ارايه اطلاعات پايه‌اي واليبال همراه ‌با راهنماي‌هاي جديد، منتشر شد.

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، اين اثر تنها به شرح رشته ورزشي واليبال و اساس آن مي‌پردازد و در پايان، نكته‌هايي قابل توجه براي بازي اين رشته ورزشي را عنوان مي‌كند.

اين اثر در 19 فصل تنظيم شده است كه از جمله آن مي‌توان به تاريخچه واليبال، راهنماي بازي واليبال، تكنيك، انواع واليبال، آموزش كاربردي واليبال و نكته‌هاي مهم اشاره كرد.

در قسمتي از مقدمه كتاب آمده است: «در بازي واليبال صرفا از ديدگاه ظاهري و جريان‌هايي كه در زمين تمرين و ميدان مسابقه روي مي‌دهد، نبايد نگريست و بر همين پايه آن را تجزيه و تحليل كرد، زيرا مساله عميق‌تر و مهم‌تر از مشاهده صحنه‌هايي از قبيل پاس دادن، آبشارزدن، سرويس‌زدن و دفاع‌كردن و نظاير آن است، مهارت‌هايي كه مربيان بخش مهمي از دقت و نيروي خود را صرف تعليم و تربيت آن به بازيكنان مي‌كنند.

حقيقت اين است كه زمين كوچك بازي ميدان بزرگ تعليم و تربيت است، زيرا در آن‌جا مسايلي بسيار ارزشمند‌ و مهمي آموزش داده مي‌شود كه از چشم ظاهر بينان پنهان مانده است كه دست اندركاران براي شناساندن اين امر مهم بايد تلاش و كوشش بسياري انجام دهند.»

كتاب «آموزش نوين و الفباي مدرن واليبال» از سوي انتشارات تلاش در شمارگان 3000 نسخه، 154 صفحه و بهاي 35000 ريال منشتر و روانه بازار نشر شده است.