تبیان، دستیار زندگی
محمد شکوه مدیر روابط عمومی و مسئول تبیان هرمزگان با اعلام این خبر گفت: دراین ویژه نامه به طور مفصل به عناوینی همچون رمضان و شیطان، معنى بركت و مبارك، رمضان فصل آمرزش، آداب ماه ضیافت الهی، آثار اجتماعی روزه، رمضان خواستن و شدن، ماهیت روزه در اسلام ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

انتشار ویژه‌نامه الکترونیکی «نسیم معنویت» در تبیان هرمزگان

ماه رمضان

به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان، ویژه نامه الکترونیکی "نسیم معنویت" در سایت تبیان هرمزگان منتشر شد.

محمد شکوه مدیر روابط عمومی و مسئول تبیان هرمزگان با اعلام این خبر گفت: دراین ویژه نامه به طور مفصل به عناوینی همچون رمضان و شیطان، معنى بركت و مبارك، رمضان فصل آمرزش، آداب ماه ضیافت الهی، آثار اجتماعی روزه، رمضان خواستن و شدن، ماهیت روزه در اسلام، توصیه‌های سلامتی در ماه رمضان، رمضان و روزه در اشعار حافظ شیرازی، چهل حدیث پیرامون روزه و روزه‌دار، نه واژه براى یك رمضان، روزه و رمضان در آینه شعر فارسی، سیره‏ عملی امام خمینى (ره) در ماه رمضان و ماه رمضان فرصتی برای باهم بودن؛‌ پرداخته شده است.

وی افزود: این نرم افزار در طول ماه مبارک رمضان طی چند مرحله به روز رسانی و بر اساس نیاز کاربران بارگذاری می شود.

شکوه در پایان خاطر نشان کرد: علاقه مندان جهت بهره مندی هر چه بیشتر از این ویژه نامه می توانند به بخش ویژه نامه در سایت تبیان هرمزگان به آدرس www.tebyan-hormozgan.ir مراجعه نمایند.

وی خاطر نشان کرد: به لحاظ اهمیت ماه مبارک رمضان سعی کرده‌ایم در سایر بخش ها از جمله صفحات تخصصی دین و اندیشه، خانواده و اجتماع، کودک و نوجوان و حتی صفحه تخصصی ورزشی، پیرامون این ماه مبارک فرهنگ سازی و اطلاع رسانی داشته باشیم.

مسئول تبیان هرمزگان در پایان از همه علاقه‌مندان به فرهنگ اصیل اسلامی خواست با ارائه نظرات ارزشمند و انتقادات سازنده زمینه حضور هر چه بیشتر و بهتر مفاهیم اسلامی و قرآنی را در عرصه فضاهای مجازی فراهم کنند.

تنظیم برای تبیان: هومن بهلولی

روابط عمومی موسسه تبیان