تبیان، دستیار زندگی
خوزه آنخل سینگادا که اوایل فصل قبل به دلیل کسب نتایج از اوساسونا اخراج شد حالا هدایت تیم خه رس را در اختیار دارد و ........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اولادی سومین ایرانی لالیگا

مهرداد اولادی

خوزه آنخل سینگادا که اوایل فصل قبل به دلیل کسب نتایج ضعیف از اوساسونا اخراج شد حالا هدایت تیم خه رس را در اختیار دارد و می خواهد این فصل با این تیم در لالیگا استارت بزند.

سینگادا که در زمان حضورش در اوساسونا ابتدا جواد نکونام و سپس مسعود شجاعی را به خدمت گرفت حالا تصمیم دارد یکی دیگر از بازیکنان ایرانی را وارد فوتبال اسپانیا کند.

سینگادا که فصل پیس نشان داده اعتقاد خاصی به بازیکنان ایرانی دارد مهرداد اولادی مهاجم فصل قبل الشباب امارات را به تمرینات خه رس آورده تا از او تست بگیردو در صورت مثبت بودن عملکرد او اولادی را جذب کند.

اولادی که در حال حاضر در اردوی اسپانیای خه رس به سر می برد در یکی از بازیهای تدارکاتی این تیم مقابل سویا برای دقایقی به میدان رفت تا خودش را به سینگادا معرفی کند.

اولادی

سینگادا در آخرین کنفرانس مطبوعاتی اش از عملکرد اولادی ابراز رضایت کرده و چنین گفته است: مهرداد اولادی مدت زمان کوتاهی مقابل سویا بازی کردو الان نمی توانم در مورد عملکرد او اظهار نظر کنم اگر چه در همین مدت کوتاه از چند حرکت مثبت در زمین از خود نشان داد.

ما یک بازی تدارکاتی دیگر مقابل اسپانیول داریم که بی شک به اولادی فرصت خواهیم داد و سپس عملکرد او را بررسی خواهیم کرد.البته اولادی تنها بازیکنی نیست که برای تست دادن در تمرینات خه رس حاضر است و بازیکنان زیادی مدنظر سینگادا قرار دارند. با توجه به سابقه سینگادا در اوساسونا و حضور نکونام و شجاعی در زمان هدایت او در لالیگا، به نظر می رسد مهرداد اولادی شانس بسیاری برای حضور در لالیگا به عنوان سومین ایرانی داشته باشد.

تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری