تبیان، دستیار زندگی
وحید هاشمیان بازیکن ایرانی تیم بوخوم آلمان، مدتی پیش تلاش خود را برای یک نجات یک جوان ایرانی مبتلا به سرطان آغاز کرد ........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نجات یک ایرانی توسط هاشمیان

وحید هاشمیان

سایت بوخوم در گزارشی بلند درباره وحیدهاشمیان فعالیت خیرخواهانه مهاجم ایرانی‌اش را می ستاید.

قصه ، قصه كیارش ، جوان 16 ساله ای است كه  با كمك ستاره ایرانی بوخوم به زندگی بازخواهد گشت . كیارش پیش از این نیز یک بار به این بیماری مبتلا شده بود و تصور بر این بود که سرطان را شکست داده است ، ولی علائم  بیماری یك بار دیگر به كالبد او بازگشت .با این حال  و به دلیل پایان یافتن توان مالی خانواده، امکان ادامه معالجه در حد صفر بود تا اینكه وحید هاشمیان در اقدامی خیرخواهانه ضمن عیادت از این بیمار وعده کمک و جمع آوری نیازهای مالی وی را که در بیمارستان دانشگاه مونتسر بستری است، داد. هاشمیان در تماس با لیگ سرطان آلمان، پزشکان ایرانی و دوستان خود در تیم های مختلف تلاش می کند تا پول مداوای این جوان را جمع آوری کند. . این بیمار برای شش ماه آینده نیاز به 30 هزار یورو کمک مالی دارد.

وحید هاشمیان، رحمان رضایی

این بازیكن محجوب ایرانی در این باره می گوید:«وقتی داستان بیماری این جوان را شنیدم ،بلافاصله تصمیم به کمک گرفتم و تلاش خود در این جهت و جمع آوری کمکهای لازم آغاز کردم. »وحید یك فوتبالیست كاملا جدی است اما وقتی حرف از مادر به میان می آید همه چیز تغییرمی كند، به خصوص حالت چشمانش كه به سرعت با لایه ای از اشك محاصره می شود:«:مادر من هم در زمستان براثر سرطان فوت کرد وبه همین دلیل شرایط آنان را درک کرده و تمام تلاش هایی را که انجام می دهم، از ته قلب است. »

دکتر یورک هایر دبیرکل لیگ سرطان آلمان و ایران که در این بیمارستان کار می کند ، نیز همراه با مدیرعامل این بیمارستان سعی می کنند تا هاشمیان را کمک کنند .خود کیارش یسایی در این باره با خوشحالی می گوید: وقتی هاشمیان به دیدار من آمد،بسیار خوشحال شدم.وی یکی از ستاره های فوتبال ایران بوده و بسیار محبوب است.

تنظیم برای تبیان : رضا سیگاری