تبیان، دستیار زندگی
حسین کعبی که در 8 سال گذشته یکی از با ثبات ترین بازیکنان تیم ملی بوده است .........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دیگر نمی خواهم برای تیم ملی بازی نمی کنم

کعبی

حسین کعبی که در 8 سال گذشته یکی از با ثبات ترین بازیکنان تیم ملی بوده است در گفت و گو با یك روزنامه سیاسی خبر از خداحافظی‌اش از تیم ملی داده و درباره چرایی این تصمیم دلیل خاصی را عنوان نکرده است.

به نقل از فوتبال ایران، كعبی در مصاحبه با یكی از روزنامه‌ها وعده داده که به زودی در این باره افشاگری خواهد کرد و دلایل خداحافظی اش را در قالب یک گفتگو در اختیار رسانه ها خواهد گذاشت. کعبی می گوید: «دیگر نمی خواهم برای تیم ملی بازی کنم. این موضوع را به حمید استیلی هم گفته ام و قرار شده باشگاه استیل آذین در نامه ای این تصمیم را به اطلاع مسئولان فدراسیون و مربیان تیم ملی برساند.»

حسین کعبی مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان

کعبی در ادامه از قطعیت این تصمیم و برگشت ناپذیر بودن آن گفته است: « شاید برای خیلی ها عجیب باشد که دیگر قید حضور در تیم ملی را زده ام، اما یک چیزهایی می دانم که چنین تصمیمی گرفته ام.» او دراین گفتگو از برخی گزارشگران تلویزیون و یک روزنامه نگار ورزشی هم انتقاد کرده است. البته کعبی متخصص تغییر موضع از صفر به صد است و همانطور که در انتهای این گزارش آمده، شاید او  به زودی مصاحبه اش را تكذیب كند. کعبی بعد از درخشش در تیم ملی نوجوانان، بعد از حذف تیم ملی از مرحله مقدماتی جام جهانی 2002 با ورود برانکو به عنوان سرمربی تیم ملی، به طور ثابت در اکثر مسابقات ملی به عنوان دفاع راست به میدان رفت. او تنها در دوره امیرقلعه نویی جایگاه ثابت خود را در تیم ملی از دست داده بود.

تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری