تبیان، دستیار زندگی
رمربی تیم فولاد خوزستان پس از بازی با پرسپولیس: دربرابر پرسپولیس خوش شانس بودیم غلبه بر پرسپولیس درروزی که این تیم یکی از بهترین بازیهای خودرا ارایه کرد، برای ما بسیار جالب بود.  فرانجیچ که درجمع خبرنگاران درخصوص این مسابقه ص...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

با مربیان پرسپولیس و فولاد پس از بازی


سرمربی تیم فولاد خوزستان پس از بازی با پرسپولیس:

دربرابر پرسپولیس خوش شانس بودیم

غلبه بر پرسپولیس درروزی که این تیم یکی از بهترین بازیهای خودرا ارایه کرد، برای ما بسیار جالب بود.

فرانجیچ که درجمع خبرنگاران درخصوص این مسابقه صحبت می کرد، اظهارداشت: این پیروزی هیجان انگیز وخوب را به مردم خوزستان تقدیم می کنم وبه آنها نشان دادیم که قهرمانی درنیم فصل حق تیم ما بوده است.

وی ادامه داد: پرسپولیس دراین مسابقه مستحق به ثمررساندن حداقل یک گل بود، اما دراین مسابقه بخت با ما یاربود وخوش شانس بودیم که موفق شدیم این تیم را شکست دهیم.

فرانچیچ تصریح کرد: تیم فولاد خوزستان به بلوغ تیمی ونظم وانضباط کافی رسیده وتفکرآژاکس ایران که درمورد این تیم اظهارمی شد، به واقعیت پیوسته است. بازیکنان ما دربازی مقابل پرسپولیس ازجان مایه گذاشتند تا سه امتیازاین مسابقه به حساب ما واریز شود.

وی درخصوص صعود تیم ملی به جام جهانی نیزگفت: مطمئن هستم که تیم ملی با مربی بزرگی چون برانکوبه جام جهانی خواهد رسید.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس بازی مقابل فولاد خوزستان:

انصاریان روحیه اش را ازدست داده بود

تیم ما 45 دقیقه نیمه نخست را تمام و کمال دراختیارداشت، اما نتوانست ازفرصتها بهره لازم راببرد.

راینرسوبل سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران پس ازپایان بازی تیمش مقابل فولاد بابیان مطلب فوق درجمع خبرنگاران گفت: فولادیها در این مسابقه تنها دو موقعیت گل داشتند که موفق شدند آنها را به ثمربرسانند، اما بازیکنان ما با وجودیکه 90 دقیقه جنگیدند، اما درزدن ضربات نهایی موفق نبودند تا بازی را واگذارنماییم.

وی درخصوص عدم توفقی مهاجمان این تیم در امرگلزنی اظهارداشت: اگردوتوپی که مهاجمان ما به تیردروازه زدند، وارد دروازه می شد، هیچگاه این مساله بوجود نمی آمد واین سوال پیش نمی آمد.

سوبل درخصوص تعویض انصاریان نیزتاکید کرد: تعویض انصاریان تنها به دلیل پایین آمدن روحیه این بازیکن براثراشتباهات پیش آمده ازسوی اوبود وگرنه این بازیکن ازتوانایی بالایی برخورداراست وبه او اعتقاد دارم.

وی درمورد داوری بازی نیزاظهارداشت: داورباعث شکست ما نبود واشتباهات فردی سبب شد تا بازی را ازدست بدهیم.