تبیان، دستیار زندگی
مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره علامه حلی (جشنواره آثار پژوهشی طلاب جوان) تا 25 مهرماه سال 1388 تمدید شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره علامه حلی
تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره علامه حلی

مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره علامه حلی (جشنواره آثار پژوهشی طلاب جوان) تا 25 مهرماه سال 1388 تمدید شد.

به گزارش مرکز خبر حوزه،  حجت‌الاسلام موسوی شبستری، دبیر جشنواره علامه حلی(ره) با اعلام این خبر گفت: جمعی از طلاب حوزه‌های علمیه برای آماده‌سازی و ارائه آثار خود نیاز به وقت بیشتری دارند که با بررسی‌های به عمل آمده تمدید این مدت، مصوب شد.

دبیر جشنواره علامه حلی(ره) افزود: تداخل فراخوان جشنواره با زمان امتحانات پایان سال مدارس علمیه و همچنین درخواست‌هایی که از طریق پست الکترونیک و پیامک به دبیرخانه جشنواره رسیده است، از دیگر علل این اقدام است.

وی با تأکید بر اینکه این فرصت دیگر تمدید نخواهد شد گفت: بیست و پنجم مهرماه سال جاری، آخرین فرصت برای ارسال آثار به این جشنواره است و به آثاری که پس از این تاریخ ارسال شود، ترتیب اثر داده نمی‌شود.

حجت الاسلام موسوی شبستری در تشریح شرایط شرکت طلاب حوزه‌های علمیه در این جشنواره گفت: آثار علمی با محتوای پژوهش در قالب مقاله، کتاب و پایان‌نامه پذیرفته می‌شود که می‌بایست در یکی از گروه‌های علمی پژوهش: تفسیر و علوم قرآنی، فقه و حقوق اسلامی، کلام، علوم حدیث، اصول فقه، فلسفه، اخلاق و تربیت، تاریخ اسلام و مسلمین، منطق، ادبیات و علوم انسانی مرتبط با حوزه دین باشد.

وی افزود: طلاب و فضلا می‌توانند آثار پژوهشی خود را در بخش ویژه که اختصاص به پژوهش‌های مرتبط با حوزه‌های علمیه در زمینه مدیریت وبرنامه‌ریزی، تهذیب و امور فرهنگی، آموزش، پژوهش، تبلیغ و ... دارد، ارسال کنند.

دبیر جشنواره علامه حلی(ره) تأکید کرد: پدیدآورندگان آثار، باید در یکی از سطوح یک تا سه حوزه‌های علمیه برادران و یا خواهران مشغول به تحصیل باشند که شامل پایه‌های اول تا ابتدای سال دوم درس خارج می‌باشد. همچنین حداکثر سن شرکت‌کنندگان 34 سال می‌باشد.

وی در خصوص نحوه آثار، اظهار داشت: طلاب پس از تکمیل فرم ثبت‌نام جشنواره و ضمیمه نمودن اصل اثر و فایل الکترونیکی آن، آثار پژوهشی خود را به نشانی: قم ، صندوق پستی 185، 37165 (دبیرخانه جشنواره علامه حلی(ره) ارسال نمایند.

حجت‌الاسلام موسوی در پایان گفت: به صاحبان آثار برگزیده، لوح تقدیر جشنواره و جوایز ارزنده‌ای تعلق خواهد گرفت.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر با تلفن: 2904976 ، 0251 (ویژه برادران) و یا تلفن 2144360 ، 0251 (ویژه خواهران) تماس گرفته و یا به پایگاه اینترنتی جشنواره به نشانی www.jhelli.ir مراجعه کنند.