تبیان، دستیار زندگی
به دنبال مشكلات و نارضایتی بازیكنان تیم فوتبال پرسپولیس از عدم پرداخت مطالباتی كه از این باشگاه داشتند، این بازیكنان صبح دیروز (یكشنبه) پس از تمرین به رهبری كریم باقری .........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بحران وارد باشگاه پرسپولیس شد

تجمع در باشگاه پرسپولیس به رهبری كاپیتان

به دنبال مشكلات و نارضایتی بازیكنان تیم فوتبال پرسپولیس از عدم پرداخت مطالباتی كه از این باشگاه داشتند، این بازیكنان صبح دیروز (یكشنبه) پس از تمرین به رهبری كریم باقری در محل باشگاه حاضر شدند.

آنها عباس انصاری‌فرد مدیرعامل پرسپولیس را به عدم حضورشان در تمرینات فردا در صورت پرداخت نشدن مطالباتشان تهدید كردند. ظاهرا پس از این اتفاق مسوولان این تیم قول داده‌اند كه صبح فردا پول بازیكنان را پرداخت خواهند كرد.

همچنین بازیكنان پرسپولیس اعلام كردند كه در مراسم افطاری باشگاه پرسپولیس شركت نمی‌كنند و در صورتی كه مطالباتشان طبق وعده مدیریت باشگاه پرداخت نشود، آنها در تمرینات امروز نیز شركت نمی‌كنند.

به دنبال بحران مالی در باشگاه پرسپولیس، چك 150میلیون تومانی "هوار ملا محمد" مهاجم عراقی این تیم هم برگشت خورد.

هوار ملا محمد

مسوولان باشگاه پرسپولیس پیش از این چكی را به تاریخ 13 مردادماه به نام بازیكن عراقی صادر كرده بودند كه آن را با چكی به همان مبلغ در تاریخ یكم شهریورماه (دیروز) تعویض كردند اما به دلیل نبود پول كافی در حساب، این چك برگشت خورد.

این چك بابت 40 درصد از مبلغ قرارداد ملامحمد به او داده شده بود و این اتفاق در حالی رخ داده است كه مسوولان باشگاه پرسپولیس قرارداد "هوار ملامحمد" را یكشنبه در هیات فوتبال به ثبت رساندند!

همچنین به رغم آن كه این بازیكن عراقی تاكنون به دلیل دریافت نكردن مبلغ پیش قراردادش در تمرینات پرسپولیس حاضر نشده بود اما باشگاه پرسپولیس اعلام كرد كه ملامحمد به دلیل حضور در اداره امور اتباع خارجه و انجام کارهای اقامت در ایران در تمرینات امروز شركت نكرده است!

دیگر بازیكنان پرسپولیس نیز پس از تمرین دیروز تیم‌شان به رهبری كریم باقری برای اعتراض به عدم پرداخت مطالباتشان در محل باشگاه حاضر شدند و مسوولان این تیم را به تمرین نكردن تهدید كردند. بازیكنان كه موفق به دیدار و گفت‌وگو با انصاری‌فرد نشده بودند، چك برگشت خورده ملامحمد را نیز مشاهده كردند.

تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری