تبیان، دستیار زندگی
مشعلی در دست بازیكن جوان تیم ملی فرانسه زین‌الدین زیدان برای خداحافظی از دیدارهای ملی پشیمان نیست. پس از پایان رقابت‌های یورو 2004 زیدان برای همیشه از تیم ملی فرانسه كنار رفت. او جای خود را به بازیكنان جوان‌تر نظیر «كامل می...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

زیدان از خداحافظی پشیمان نیست

مشعلی در دست بازیكن جوان تیم ملی فرانسه


زین‌الدین زیدان برای خداحافظی از دیدارهای ملی پشیمان نیست.

پس از پایان رقابت‌های یورو 2004 زیدان برای همیشه از تیم ملی فرانسه كنار رفت. او جای خود را به بازیكنان جوان‌تر نظیر «كامل میریم» داد.

مرد میانی رئال مادرید در این باره به مجله‌ی فوتبال فرانسه گفت:« صحنه را برای این جوان ترك كردم و اعتراف می‌كنم. خوشحالم «كامل میریم» مشعل را به دست گرفت.»

میریم ستاره‌ی بیست و پنج ساله‌ی بوردو سال گذشته برای نخستین بار در دیدار تیم ملی فرانسه برابر لهستان به میدان رفت.

زیدان می‌داند زمان بازیكنان نسل او به پایان رسیده است:« آنها می‌خواستند كمی دیرتر از دیدارهای ملی كنار بروم تا راهنمایی برای نسل آینده باشم، اما هرگز روح حقیقی یك رهبر را نداشتم.»

با وجود كنارگیری از دیدارهای ملی زین‌الدین زیدان نمی‌خواهد كفش‌هایش را آویزان كند چرا كه تا سال 2007 با رئال مادرید قرارداد دارد. او در این باره گفت:« هنوز یكی دو سال خوب را پیش رو دارم و می‌توانم در بالاترین سطح بازی كنم. لذت متفاوتی را تجربه می‌كنم. لذت یك مرد كامل كه در واپسین سال‌های حرفه‌اش در چنین سطحی است.»