تبیان، دستیار زندگی
دیروز نیکبخت اولین بازی خود را در لیگ امارات با پیراهن الوصل مقابل الظفره انجام داد و دو گل زد و یک پاس گل هم داد تا شروعی رویایی داشته باشد. وی پس از این پیروزی به 90 گفت:" الوصل بازی خوبی مقابل حریف انجام داد و می توانم ب...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نیکبخت: قلعه نوعی می دانست به الوصل می روم


دیروز نیکبخت اولین بازی خود را در لیگ امارات با پیراهن الوصل مقابل الظفره انجام داد و دو گل زد و یک پاس گل هم داد تا شروعی رویایی داشته باشد. وی پس از این پیروزی به 90 گفت:" الوصل بازی خوبی مقابل حریف انجام داد و می توانم بگویم آنها در زمین حرفی برای گفتن نداشتند و واقعاً شانس یارشان بود که7،6 گل نخوردند و با نتیجه پرگل تر بازنده نشدند. .من هم به دلیل اینکه قبلاً مدت کوتاهی در الوصل بودم و با خصوصیات فرهاد مجیدی آشنایی دارم، احتیاج به هماهنگی نبود و خیلی راحت در زمین یکدیگر را پیدا کردیم و از این بابت مشکلی وجود نداشت." وقتی از نیکبخت می پرسیم قلعه نوعی ادعا کرده خبر نداشته به الوصل رفتی؟ می گوید:" باور کنید تا روز جمعه هفته پیش خودم هم از این انتقال خبر نداشتم چرا که اول قرار بود به الاهلی بروم و بنا به دلایلی کنسل شد و پس از مذاکره با امیرخان قرار شد به الوصل که پیشنهاد بهتری داشت بروم. البته امیرخان درست گفته که از این انتقال خبر نداشته و تا روز جمعه هم بی اطلاع بودیم ولی بعداً ایشان از همه چیز مطلع شد و این طور نبود که نداند به الوصل می روم." وی در پایان گفت:" دوست دارم استقلال جایگاهش را در لیگ برتر از دست ندهد و امیدوارم تا حدودی مشکلات مالی بچه ها برطرف شود و حق و حقوقشان را بگیرند. ضمن اینکه استقلال مجبور شد مرا به الوصل4 ماهه بفروشد. اما پس از اتمام قراردادم باز هم بازیکن استقلال هستم و در صورت توافق نهایی و تأمین مالی به تیم محبوبم برمی گردم.

الوصل4- الظفره صفر

نیکبخت در نخستین بازی خود ستاره زمین شناخته شد

در ادامه مسابقات لیگ امارات دیروز یک دیدار حساس و دیدنی بین دو تیم الوصل و الظفره برگزار شد. این دیدار در زمین الوصل برگزار شد که طی آن تیم الوصل توانست با درخشش دو بازیکن ایرانی خود نیکبخت و مجیدی به یک پیروزی پرگل برسد. علیرضا واحدی نیکبخت که با یک جلسه تمرین به بازیکن ثابت بگوویچ تبدیل شد خیلی زود پاسخ این اعتماد را داد. نیکبخت در این دیدار دو گل ابتدای بازی را به نام خود ثبت کرد و سپس نوبت به آتش بازی فرهاد مجیدی رسید. دیگر بازیکن ایرانی هم توانست مثل نیکبخت 2 گل به ثمر رسانده و پیروزی الوصل را محکمتر کند. در این دیدار واحدی نیکبخت 90 دقیقه در زمین حاضر بود و از سوی مسؤولان مسابقه به عنوان بازیکن برتر زمین معرفی شد و جایزه یی را دریافت کرد. فرهاد مجیدی در این دیدار در دقیقه 75 تعویض شد.