تبیان، دستیار زندگی
فروش فیلم سینمایی پسر تهرونی به کارگردانی کاظم راست‌گفتار و تهیه‌کنندگی خسرو امیرصادقی به 850 میلیون تومان رسید.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

"پسر تهرونی" 850 میلیونی شد
شریفی نیا و امین حیایی

فروش فیلم سینمایی "پسر تهرونی" به کارگردانی کاظم راست‌گفتار و تهیه‌کنندگی خسرو امیرصادقی به 850 میلیون تومان رسید.

امیرصادقی به خبرنگار مهر گفت: دیروز فیلم سینمایی "پسر تهرونی" 10 میلیون و 500 هزار تومان در تهران فروش کرد، فیلم در روز پنجشنبه هم 11 میلیون تومان فروخته بود. اکران فیلم در 10 سینما ادامه دارد و این رقم با توجه به نزدیک شدن به ماه رمضان قابل قبول است.

وی ادامه داد: در ماه رمضان سینماها با کاهش مخاطب روبرو می‌شوند که طبیعی و قابل پیش‌بینی است، امیدوارم اجرای طرح نمایش فیلم‌ها در سانس‌های اضافی و با بلیت نیم‌بها بتواند مخاطبان را به سالن‌های سینما بیاورد. این طرح هنوز در اول راه است و تا تجربه نشود نمی‌توان درباره‌اش به درستی قضاوت کرد.

فروش فیلم سینمایی "پسر تهرونی" به کارگردانی کاظم راست‌گفتار و تهیه‌کنندگی خسرو امیرصادقی به 850 میلیون تومان رسید.

این تهیه‌کننده افزود: اکران "پسر تهرونی" تا پایان ماه رمضان ادامه دارد و سالن‌های نمایش فیلم شامل طرح ویژه ماه رمضان می‌شوند، امیدوارم نمایش فیلم در سینماها در ماه رمضان هم موفقیت‌آمیز باشد. اکران "پسر تهرونی" در شهرستان‌ها هم با استقبال همراه بوده، پس از پایان ماه رمضان اکران این فیلم در بعضی شهرستان‌ها ادامه پیدا می‌کند.

محمدرضا شریفی‌نیا، امین حیایی، شقایق فراهانی، شیلا خداداد و فلامک جنیدی بازیگران "پسر تهرونی" هستند. کاظم راست‌گفتار پیشتر فیلم‌های سینمایی "عروس خوشقدم" و "نقاب" را کارگردانی کرده است.

تنظیم برای تبیان : مسعود عجمی