تبیان، دستیار زندگی
«12 گام برای راه‌اندازی كسب و كار» اثر «كیم برلی استنسل» با ترجمه ساناز شهبازی و زهرا گلیج از سوی مركز رشد و توسعه كارآفرینی شهرداری منطقه 17 منتشر شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

12 گام براي راه‌اندازي كسب و كار
12 گام برای راه‌اندازی كسب و كار

كتاب «12 گام براي راه‌اندازي كسب و كار» اثر «كيم برلي استنسل» با ترجمه ساناز شهبازي و زهرا گليج از سوي مركز رشد و توسعه كارآفريني شهرداري منطقه 17 منتشر شد.

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، اين اثر با ارايه چند روش ساده براي راه‌اندازي كسب و كار و روش‌هاي آشنايي با مهارت‌ها و علاقه‌مندي‌ها، مي‌تواند براي افراد مبتكر و عموم مردم موثر واقع شود.

اين اثر در 12 فصل تنظيم شده كه از جمله آن‌ها مي‌توان به بررسي ايده، نوشتن طرح تجاري، محاسبه هزينه، توجه قديمي‌ترين مشتريان را به خويش جلب كنيد، برنامه ارزيابي، تيم حمايتي تشكيل داده و آن را توسعه دهيد و موفقيت كسب و كار خود را تثبيت كنيد، اشاره كرد.

در قسمتي از پيشگفتار كتاب به قلم دكتر رضوي (رييس دانشكده كارآفريني) آمده است: «قطار كارآفريني خيلي وقت است كه در دنيا به راه افتاده است. اكثر كشور‌هاي پيشرفته خيلي زود فهميدند كه اگر بخواهند در دنيا حرفي براي گفتن داشته باشند و وقتي دست در جيب اقتصاد خود مي‌كنند، از ضرب آهنگ‌ سكه‌هاي موجود آرامش بگيرند، بايد هرچه سريع‌تر سوار قطار كارآفريني شوند. به اميد روزي كه پيشگام باشيم.»

كتاب «12 گام براي راه‌اندازي كسب وكار» از سوي مركز رشد و توسعه كارآفريني شهرداري منطقه 17 در شمارگان، 6000 نسخه، 32 صفحه و 5000 ريال منتشر شده است.