تبیان، دستیار زندگی
هدفون به گوش 90 دقیقه کنار زمین ایستاد. خداداد عزیزی را که با ظاهری متفاوت روی نیمکت استقلال اهواز حاضر شده بود ............
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

خداداد: قرآن گوش می دادم

خداداد عزیزی

هدفون به گوش 90 دقیقه کنار زمین ایستاد. خداداد عزیزی را که با ظاهری متفاوت روی نیمکت استقلال اهواز حاضر شده بود.یکی می گوید هدفون را به خاطر تماس با جایگاه ویژه و البته مهدی هاشمی نسب در گوش خود گذاشته بود.

آن طرف تر یکی می گوید خداداد به خاطر اینکه در بازی اول مورد اعتراض تماشاگران قرار گرفته بود این حرکت را انجام داد تا دیگر صدای آنها را نشنود. یک گمانه زنی دیگر هم وجود دارد؛ اینکه خداداد با شفیع زاده در تماس بود تا نکات فنی او را در زمین پیاده کند.

اینها گمانه زنی هایی است که در مورد هدفون خداداد وجود دارد اما خداداد جزو مربیانی است که نظرات فنی مدیر عامل را اجرا کند؟ جواب قطعا منفی است تا به سراغ گمانه زنی های دیگری برویم. ارتباط با هاشمی نسب که به دلیل نداشتن کارت مربیگری در جایگاه حضور داشت محتمل به حضور به نظر می رسد اما وقتی کنجکاو می شویم به این نکته می رسیم که این موضوع هم درست نیست چرا که به گفته خیلی ها اصلا تماسی بین خداداد و هاشمی نسب در طول بازی صورت نگرفت. به نظر می رسد پیرامون این ماجرا و هدفون عجیب و غریب خداداد گمانه زنی دوم ما به واقعیت بیشتر نزدیک است تا حدس های دیگر.

خداداد سرمربی استقلال اهواز

اصل ماجرا این است که شریفی در مقام رییس کمیته انضباطی دو ساعت قبل از بازی با خداداد تماس گرفته و از او خواسته به هیچ وجه مصاحبه نکند.

خداداد هم که تحمل شنیدن اعتراض های احتمالی تماشاگران و البته جواب ندادن به آنها را نداشت تلفن همراه دکتر تیم را گرفت تا هدفون آن را در گوش گذاشته و 90 دقیقه بدون دردسر بازی را تماشا کند. قبل از بازی و در کمال تعجب خداداد گوشی دکتر تیم را می گیرد و هدفون آن را به گوش می گذارد و تنها سوالی که ذهن خیلی ها را به خود مشغول می کند این است که خداداد در طول 90 دقیقه از هدفون تلفن همراه چه استفاده ای انجام داده؟

حتی پس از بازی چند خبرنگار از خداداد سوالاتی پیرامون این قضیه پرسیدند که خداداد اینگونه پاسخ داد: چون شریفی گفته مصاحبه نکن من هم در گوشم هدفون گذاشتم و 90 دقیقه قرآن گذاشتم.

تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری