تبیان، دستیار زندگی
گلیس صورت می گیرد ؛ مذاکره محمد دادکان با بابی رابسون برای استخدام مربی تیم ملی امید محمد دادکان رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان بامداد روز چهارشنبه عازم لندن خواهد شد تا برای استخدام یک مربی خارجی با سر بابی رابسون مذاکره کند....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

در سفر رئیس فدراسیون فوتبال به انگلیس صورت می گیرد ؛

مذاکره محمد دادکان با بابی رابسون برای استخدام مربی تیم ملی امید


محمد دادکان رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان بامداد روز چهارشنبه عازم لندن خواهد شد تا برای استخدام یک مربی خارجی با سر بابی رابسون مذاکره کند.

محمد دادکان در این سفر قصد دارد برای استخدام یک مربی طراز اول برای هدایت تیم ملی فوتبال امید کشورمان مذاکره کند. رئیس فدراسیون فوتبال به دعوت شرکت « اسپورت لایت مدیا آرتی دی » راهی لندن خواهد شد و در اقامت دو روزه خود در این شهر با سر بابی رابسون سرمربی سابق تیم ملی انگلیس و تیم فوتبال نیوکاسل که در حال حاضر کارشناس فوتبال شرکت فوق است مذاکره خواهد کرد. دکتر محرابی و جلیلی نمایندگان شرکت اسپورت لایف پس از مذاکراتی که با رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان داشتند زمینه سفر محمد دادکان به لندن و مذاکره با رابسون را فراهم کردند.

قرار است در این سفر رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان برای جذب یک مربی مطرح و صاحب سبک جهت هدایت تیم ملی فوتبال امید با مسئولان انگلیسی مذاکره کند. ضمن اینکه در جلسه شب گذشته هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در مورد این سفر بحث و تبادل نظر شد و مقرر شد که محمد دادکان در مذاکرات خود با بابی رابسون ازاو برای بازدید از امکانات ورزشی ایران دعوت کند.

رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان را در این سفر ناصر نوآموز نایب رئیس فدراسیون همراهی خواهد کرد. محمد دادکان عصرروز جمعه به تهران بازخواهد گشت.