تبیان، دستیار زندگی
تبیان هرمزگان در جهت گسترش فعالیت ها و برنامه های جانبی خود طی تفاهم نامه ای با فرماندهی منطقه یکم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در بندرعباس همکاری می کند...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

همکاری تبیان هرمزگان و نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران

همکاری تبیان و نیروی دریایی ارتش هرمزگان

تبیان هرمزگان در جهت گسترش فعالیت ها و برنامه های جانبی خود طی تفاهم نامه ای با فرماندهی منطقه یکم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در بندرعباس همکاری می کند.

محمد شکوه مسئول تبیان هرمزگان با اعلام این خبر افزود: در راستای اشاعه فرهنگ اصیل اسلامی ایران و در جهت ارتقای سطح بینش فکری و عقیدتی کارکنان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی، تفاهم نامه ای بین تبیان هرمزگان و فرماندهی منطقه یکم نیروی دریایی ارتش بندرعباس منعقد شد.

وی گفت: طی این تفاهم نامه تبیان هرمزگان مسئولیت تهیه و طراحی نرم افزارهای مذهبی در مناسبت های ملی جهت توزیع در بین کارکنان نداجا بندرعباس را بر عهده دارد.

شکوه تصریح کرد: تا کنون در راستای اجرای مفاد این تفاهم نامه، اولین نرم افزار مذهبی با عنوان " آخرین منجی" ویژه ولادت با سعادت حضرت مهدی(عج) تهیه و در بین اعضای بسیج کارکنان منطقه یکم دریایی توزیع شد که مورد استقبال آن ها قرار گرفت.

مسئول تبیان هرمزگان تاکید کرد: همکاری تبیان هرمزگان با ادارات و نهادها و همچنین مراکز دانشگاهی و نظامی از جمله برنامه هایی است که در دستور کار قرار دارد.

تنظیم برای تبیان: هومن بهلولی

روابط عمومی موسسه تبیان