تبیان، دستیار زندگی
یم ملی فوتبال بانوان در كمپ تیم‌های ملی برگزار می‌شود اولین اردوی ده روزه‌ی تیم ملی فوتبال بانوان در كمپ تیم‌های ملی مجموعه‌ی ورزشی آزادی برگزار می‌شود. خدیجه سپنجی رییس انجمن فوتبال بانوان با اعلام این مطلب گفت: ما خود را ب...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

با موافقت رییس فدراسیون فوتبال؛

اردوی تیم ملی فوتبال بانوان در كمپ تیم‌های ملی برگزار می‌شود


اولین اردوی ده روزه‌ی تیم ملی فوتبال بانوان در كمپ تیم‌های ملی مجموعه‌ی ورزشی آزادی برگزار می‌شود.

خدیجه سپنجی رییس انجمن فوتبال بانوان با اعلام این مطلب گفت: ما خود را برای شركت در مسابقات كشورهای اسلامی كه مهر ماه سال آینده در تهران برگزار می‌شود، آماده می‌كنیم، اما به دلیل انجام تمرین تیم ملی فوتبال مردان در كمپ تیم‌های ملی هنوز زمان برگزاری اولین اردوی ما در این مكان مشخص نیست.

وی با بیان این كه تا زمان برگزاری این مسابقات 6 اردو را در نظر گرفته‌ایم گفت: طبق برنامه‌ی در نظر گرفته شده ما باید زمانی كمپ را در اختیار داشته باشیم كه مردان رفت و آمدی در آنجا نداشته باشند و از طرفی مساله‌ی خوابگاه ما حل شده باشد.

سپنجی در ادامه افزود: این در حالی است كه با توجه به بسته شدن تقویم مسابقاتی فدراسیون فوتبال ما باید خود را با شرایط موجود وفق دهیم و برنامه‌های سال 84 خود را با سیاست‌های كلی فدراسیون فوتبال هماهنگ كنیم.

وی در پایان گفت: برنامه‌ی اصلی ما همین برگزاری اردوی تیم ملی و تقویم ورزشی است كه منتظر تصویب نهایی رییس فدراسیون فوتبال هستیم.