تبیان، دستیار زندگی
چنانچه مستحضرید در این طرح کاربران نقش بازاریابی محصولات، کالاها و خدمات ارائه شده توسط تبیان را به عهده خواهند گرفت. جهت اجرایی شدن این طرح 3 مرحله در نظر گرفته شده است. در مرحله ی اول تعداد 50 نفر از کاربرانی که در این طرح ثبت نام کرده اند، انتخاب شده ا
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مرحله اول طرح اشتغال زایی برای کاربران تبیان
اشتغال,تعاون

کاربران محترم تبیان

ضمن تشکر و تقدیر از حسن اعتماد و علاقه ی شما به مشارکت در طرح اشتغال زایی برای کاربران تبیانی بدینوسیله مراحل اجرایی این طرح را به اطلاع شما می رسانیم.

چنانچه مستحضرید در این طرح کاربران نقش بازاریابی محصولات، کالاها و خدمات ارائه شده توسط تبیان را به عهده خواهند گرفت. جهت اجرایی شدن این طرح 3 مرحله در نظر گرفته شده است. در مرحله ی اول تعداد 50 نفر از کاربرانی که در این طرح ثبت نام کرده اند، انتخاب شده اند. به جهت برگزاری یک کلاس توجیهی حضوری الویت انتخاب در این مرحله با داوطلبان تهرانی بوده است. ضمن آنکه در این انتخاب به تنوع آنها از جهت سن، سابقه کار، میزان وقت گزاری، جنسیت و مدرک تحصیلی نیز به گونه ای توجه شده است که این 50 نفر معرف و نماینده ی خوبی از طیف و گروه های مختلف ثبت نام کننده باشند.

کلاس توجیهی و آموزشی این افراد روز پنج شنبه 29/5/88 در محل دفتر مرکزی موسسه اطلاع رسانی تبیان برگزار می گردد.

پس از آن این افراد با دریافت یک کد شناسایی بازاریابی می توانند به عنوان بازاریاب تبیان مشغول به کار شوند.

پس از طی یک دوره ی یک ماهه و ضمن ارزیابی و جمع آوری آمار و اطلاعات مربوط به فعالیت این گروه برنامه ریزی لازم برای اجرای مرحله ی دوم انجام می شود.

در مرحله دوم تعداد 200 نفر از ثبت نام کنندگان انتخاب می شوند که دوره ی آموزشی و توجیهی خود را از طریق آموزش مجازی در سایت تبیان طی خواهند کرد و کدشناسایی بازاریابی را دریافت می کنند.

در صورت موفقیت آمیز  بودن اجرای این مرحله و پس از ارزیابی و تثبیت آئین نامه ها، ضوابط و روند اجرایی کار مرحله سوم آغاز می شود. در این مرحله کلیه ی کسانیکه ثبت نام کرده اند می توانند دوره ی آموزش مجازی را طی کرده و فعالیت بازاریابی را آغاز کنند.

لذا کلیه ی کسانیکه در این طرح ثبت نام کرده اند منتظر باشند تا کار خود را در یکی از این سه مرحله آغاز کنند. ضمن آنکه برای اطلاع رسانی بیشتر قصد داریم یک انجمن تخصصی با عنوان بازاریابان تبیان به کمک همین کاربران راه اندازی کنیم تا محلی برای تبادل اطلاعات باشد.