تبیان، دستیار زندگی
از زمانی که اشغال عراق توسط نیروهای نظامی و مسیحی آمریکایی آغاز شد
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مسیحی سازی عراق 2

در قسمت نخست از فعالیت های برخی از سازمان های تبشیری گفتیم . در این قسمت نیز به روایت تصویری قسمت دیگری از فعالیت های مسیحیان جهت مسیحی کردن شیعیان عراق می پردازیم.

از زمانی که اشغال عراق توسط نیروهای نظامی و مسیحی آمریکایی آغاز شد، موسسات و سازمان های تبشیری هم سعی کردند در اقصی نقاط این کشور مظلوم نفوذ کرده و به متزلزل کردن بنیان اعتقادی کودکان و جوانان عراقی بپردازند. به طوری که تنها در سال 2003 یکصد سازمان مسیحی تبشیری در عراق فعال شد. روزنامه دیلی تلگراف در گزارش 27 –12 -2003  نوشت که میسیون های پروتستان با هدف توزیع نیم میلیون انجیل رایگان به عراق هجوم آورده اند و در فاصله همان نخستین اشغال عراق 8000 انجیل رایگان را توزیع کردند.

مسیحی

در هجوم صلیبی جدیدی که به عراق صورت گرفت ، تبلیغات مسیحیت اختصاص به تبلیغات میدانی و رخ به رخ نداشت. بلکه در فضای مجازی نیز این فعالیت ها گسترش یافت.

تبلیغ فوق متعلق به یکی از سازمان های جهانی تبشیری به نام ارتش جهانی صلیبیان برای خدمت به مسیح است. دیگر اسم از این واضح تر. وقتی خود مسیحیان به این عنوان ها تصریح می کنند که این جنگ یک جنگ صلیبی است دیگر ما چه بگوییم؟

به تصویر خانم محجبه عراقی که در گوشه تصویر است دقت کنید . در این

تبلیغ تقاضای کمک های مردمی برای مسیحی کردن این بانوان مظلوم شیعه شده است تا بدین ترتیب حجاب را از سر آنان بردارند و فسادی که از رهگذر بی حجاب غرب را در خود فرو برده، کشورهای شیعه را نیز از بین ببرد:

مسیحی

مرکز این سازمان تبشیری ایالت فلوریدای آمریکاست:

مسیحی

این هم تصویری از اناجیلی که به زبان عربی و برای کودکان عراقی نوشته شده است.همراه با تصویر و ادبیات مناسب این گروه های سنی:

مسیحی

و این کودکان خوشحالند که هدیه گرفته اند و آن را با ذوق نشان می دهند

مسیحی
مسیحی

در حالی که قسمتی از محتوای سی دی های هدیه داده شده به این کودکان شیعه و مسلمان عراقی شبهاتی است که علیه اسلام مطرح شده است.

در عراق هر کودک مسلمانی یک نسخه از این سی دی ها و کتابچه های اهدایی را در کنار خوراکی و سایر هدایایی کودکانه، دریافت کرده است.

تصویر سمت راست کتابی است که برای کودکان نوشته شده است، حاوی قصه ای است که در آن به شان پیامبر اسلام صلی الله علیه و آله و سلم توهین شده و نیز مسیح را به عنوان فرزند خدا می شناساند و تصویر سمت چپ هم تصویری از صدها هزار نسخه کتاب مقدسی که به عربی ترجمه شده و به کودکان داده می شود تا آن را به خانواده های خود به عنوان هدیه تقدیم کنند.

مسیحی
مسیحی

مطلب مرتبط: مسیحی سازی شیعیان

منبع : سایت پدار

تهیه و تنظیم برای تبیان: سعید آقازاده