تبیان، دستیار زندگی
محمدرضا فروتن، بازیگر نقش اصلی سریال «از یاد رفته» است. این سریال را فریدون حسن‌پور در 26 قسمت به سفارش شبكه یك سیما كارگردانی می‌كند. داستان سریال از یاد رفته درباره پسری روستایی (فروتن) است كه در رشته پزشكی قبول می‌شود و به دانشگاه می‌رود. او در فضای جد
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

محمد رضا فروتن در از یاد رفته

فروتن

درباره سریال تازه محمدرضا فروتن: «از یاد رفته»

محمدرضا فروتن، بازیگر نقش اصلی سریال «از یاد رفته» است. این سریال را فریدون حسن‌پور در 26 قسمت به سفارش شبكه یك سیما كارگردانی می‌كند.

داستان سریال از یاد رفته درباره پسری روستایی (فروتن) است كه در رشته پزشكی قبول می‌شود و به دانشگاه می‌رود. او در فضای جدید، زندگی تازه‌تری را تجربه می‌كند.

رضا ناجی، سپیده خداوردی، صادق صفایی و حوری میرمحمدی، دیگر بازیگران این سریال هستند. حسن‌پور برای نقش اول زن سریال از یاد رفته با چند بازیگر صحبت كرده كه بزودی یكی از آنها را انتخاب می‌كند.

در پای پیاده هم محمدرضا فروتن، نقش اصلی را بازی می‌كند. فروتن در فیلم سینمایی «وقتی همه خواب بودند» كه آن را هم حسن‌پور كارگردانی كرده بود، نقش اصلی را در كنار گلاب آدینه بازی می‌كرد.

به گزارش جام جم ، علی لدنی سریال از یاد رفته را تهیه می‌كند كه پیش از این، فیلم سینمایی «پای پیاده» به كارگردانی فریدون حسن‌پور را برای شبكه یك تهیه كرده است. در پای پیاده هم محمدرضا فروتن، نقش اصلی را بازی می‌كند. فروتن در فیلم سینمایی «وقتی همه خواب بودند» كه آن را هم حسن‌پور كارگردانی كرده بود، نقش اصلی را در كنار گلاب آدینه بازی می‌كرد.

فیلمنامه سریال از یاد رفته را حسن‌پور نوشته است. این كارگردان حدود یك ماه پیش این سریال را در شمال كشور كلید زد. طبق برنامه‌ریزی، تصویربرداری از یاد رفته تا پایان سال ادامه خواهد داشت؛ اما گروه سازنده پاییز به مدت یك ماه به كشور سوئیس می‌روند تا سكانس‌های مربوط به خارج از كشور را تصویربرداری كنند.

از دیگر عوامل سازنده این سریال می‌توان به مدیر تصویربرداری: نادر معصومی، صدابردار: حسین بشاش، طراح صحنه: حسن روح‌پروری، طراح گریم: محمدرضا قومی، مدیر تولید: شهریار شهباززاده، دستیار یك كارگردان و برنامه‌ریز: یوسف روحانی و عكاس: احسان بشارت اشاره كرد.

تنظیم برای تبیان : مسعود عجمی