تبیان، دستیار زندگی
نشستن روی نیمكت بایرن هم دشوار خواهد بود! این روزها برای قرار گرفتن در تركیب اصلی بایرن مونیخ نبرد و رقابت سختی بوجود آمده است. بیست و پنج بازیكن بزرگ برای قرار گرفتن در تركیب اصلی و یازده نفره بایرن در رقابت‌های نیم فصل دوم...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

هشدار به وحید هاشمیان و یارانش

نشستن روی نیمكت بایرن هم دشوار خواهد بود!


این روزها برای قرار گرفتن در تركیب اصلی بایرن مونیخ نبرد و رقابت سختی بوجود آمده است.

بیست و پنج بازیكن بزرگ برای قرار گرفتن در تركیب اصلی و یازده نفره بایرن در رقابت‌های نیم فصل دوم بوندس‌لیگا یك دقیقه را هم از دست نمی‌دهند. بایرن مونیخ بیست و یكم ژانویه برابر هامبورگ به میدان می‌رود. فلیكس ماگات سرمربی بایرن برای هر منطقه دست كم دو بازیكن بزرگ دارد. سباستین دایسلر در این باره گفت:« فكر نمی‌كنم تا پیشتر چنین رقابتی برای قرار گرفتن در تركیب اصلی بایرن مونیخ بوجود آمده باشد.»

پائولو گره‌رو ستاره‌ی بیست ساله و پرو تبار گروه مونیخی در این باره گفت:« می‌خواهم در تركیب اصلی باشم.»

حتی نشستن روی نیمكت ذخیره‌های بایرن مونیخ هم دست نیافتنی خواهد شد!

كارل هاینس رومینیگه در این باره گفت:« اگر همه آماده باشند هفت بازیكن مجبور هستند كنار من روی سكوهای ورزشگاه بنشینند!»

ماگات هم این چنین به مونیخی‌ها هشدار داد:« بازیكنان بزرگی در بایرن هستند. اما هیچ كس نمی‌تواند روی پیشنه‌اش حساب كند!»

بایرن دوشنبه به میدان می رود

تیم فوتبال بایرن مونیخ که در حال حاضر اردوی تدارکاتی خود در شهر دبی را برگزار می کند، روز دوشنبه مقابل انرژی کوتبوس به میدان خواهد رفت.

به نقل از سایت بایرن مونیخ، تیم بایرن اقامتی 9 روزه در امارات خواهد داشت و طی این مدت یک یا دو بازی دوستانه با حریفان خود برگزار خواهد کرد.

از آنجا که این رقابتها دوستانه هستند و جنبه تدارکاتی برای تیم ها دارند چندان دور از انتظار نیست چنانچه فلیکس ماگات مربی بایرن در این دیدار از وحید هاشمیان ملی پوش ایرانی در ترکیب تیمش استفاده کند.

تیم فوتبال بایرن مونیخ در تاریخ 21 ژانویه درچارچوب مسابقات بوندس لیگا میزبان تیم هامبورگ خواهد بود و نخستین بازی دور برگشت رقابت ها را مقابل این تیم به انجام خواهد رساند.