تبیان، دستیار زندگی
روزی پرگل پاس اولین پیروزی پیكان در لیگ چهارم هفته‌ی شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر، عصر امروز با برگزاری پنج دیدار پیگیری شد. در مهم‌ترین و حساس‌ترین دیدار از اولین هفته‌ از دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر، دو تیم استقلال اهواز و ا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

/لیگ برتر/

توقف استقلال تهران و پیروزی پرگل پاس
اولین پیروزی پیكان در لیگ چهارم


هفته‌ی شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر، عصر امروز با برگزاری پنج دیدار پیگیری شد.

در مهم‌ترین و حساس‌ترین دیدار از اولین هفته‌ از دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر، دو تیم استقلال اهواز و استقلال تهران در ورزشگاه تختی اهواز به مصاف هم رفتند.

استقلال تهران در این دیدار با ارایه‌ی یك بازی تهاجمی، در دقیقه 8 با گل رضا عنایتی از حریف خود پیش افتاد، اما بازیكنان تیم استقلال اهواز به ترتیب با دو گل احمد آل نعمه و رضا جلالی ثابت در دقیقه 23 و 25 علاوه بر جبران گل خورده، استقلال تهران را در شرایط شكست قرار دادند، اما مجددا رضا عنایتی در دقیقه 40 گل تساوی را به ثمر رساند تا دیدار دو تیم استقلال اهواز و استقلال تهران با قضاوت فریدون اصفهانیان با نتیجه‌ی 2 بر 2 به پایان برسد.

پاس تهران نیز با سرمربی جدید خود «مصطفی دنیزلی» در ورزشگاه دستگردی به مصاف برق شیراز رفت و توانست با نتیجه‌ی پرگل پنج بر یك این تیم شیرازی را شكست دهد.

دیدار تیم‌های پگاه گیلان و پیكان نیز با پیروزی 3 بر دو تیم پیكان به پایان رسید. این اولین پیروزی تیم پیكان پس از 16 هفته برگزاری رقابت‌های لیگ برتر بود.

این دیدار به قضاوت خداداد افشاریان و در ورزشگاه شهید عضدی رشت انجام شد.

ابومسلم خراسان نیز در ورزشگاه تختی مشهد، 3 بر 2 از سد ذوب‌آهن اصفهان گذشت و دیدار تیم‌های سپاهان اصفهان و سایپای كرج نیز با پیروزی دو بر یك سپاهان، پایان یافت.

در پایان بازی‌های انجام شده‌ی امروز، تیم فولاد خوزستان با یك بازی كمتر و با 31 امتیاز در رده‌ی اول جدول رده‌بندی حضور دارد.

ذوب‌آهن اصفهان با 29 امتیاز دوم است و تیم پیروزی تهران با 28 امتیاز و یك بازی كمتر در جایگاه سوم قرار گرفته است. ابومسلم خراسان و استقلال تهران نیز به ترتیب با 27 و 26 امتیاز در جایگاه چهارم و پنجم حضور دارند.

دو دیدار باقیمانده هفته شانزدهم، فجر شهید سپاسی با ملوان انزلی و پیروزی با فولاد خوزستان روز یكشنبه بیستم دی برگزار می شود.