تبیان، دستیار زندگی
یان: حالم خوب نیست، ضعیف شده ام! خبر روزنامه بیلد عجیب بود.باور اینكه وحید هاشمیان بعد از یك نیم فصل ناقابل از بایرن مونیخ جدا شود، خیلى آزار دهنده بود اما هرچه بود، خیلى زود تمام شد. وقتى روز گذشته اولى هوینس مدیر تیم بایرن...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

خبر بیلد تخیلى بود، در بایرن مى مانم

وحید هاشمیان: حالم خوب نیست، ضعیف شده ام!


خبر روزنامه بیلد عجیب بود.باور اینكه وحید هاشمیان بعد از یك نیم فصل ناقابل از بایرن مونیخ جدا شود، خیلى آزار دهنده بود اما هرچه بود، خیلى زود تمام شد. وقتى روز گذشته اولى هوینس مدیر تیم بایرن به همراه فلیكس ماگات سرمربى این تیم خبر روزنامه بیلد را تكذیب كردند دوباره وضعیت به حالت عادى برگشت.

البته وحید هاشمیان حتى زمانى كه خبر اولیه را شنید، اصلاً جا نخورد چون مى دانست روزنامه بیلد از این دروغ ها زیاد مى نویسد. او مطمئن بود تا زمانى كه مدیران بایرن چنین حرفى را رسماً اعلام نكنند، در این تیم مى ماند.

مهاجم ایرانى بایرن، البته در ? روز اخیر هیچ برخوردى با ماگات و اولى هوینس نداشته. سرماخوردگى وحید را گوشه گیر كرده، به قدرى كه نتوانسته در دو روز اخیر در تمرینات این تیم حاضر شود. هاشمیان بعد از تعطیلات كریسمس هنوز نتوانسته بازیكنان و مربیان را از نزدیك ببیند. به همین خاطر اصلاً در جریان وضعیت بایرن نیست.

آقاى هاشمیان! خبر روزنامه بیلد خیلى غیرمنتظره بود. این روزنامه نوشته بود كه تو هم جزو فروش هاى بایرن در نیم فصل هستى؟

اینها چیزهایى است كه روزنامه ها به آن دامن مى زنند. وقتى من این خبر را خواندم به هیچ وجه نگران نشدم چون منبع موثقى نداشت. اگر از قول مدیران و مربیان خبر را مى دادند آن وقت مى شد گفت كه حقیقت دارد. به همین خاطر فكر مى كنم نویسنده بیلد از قدرت تخیلش استفاده كرده و آن را نوشته. راستش این مسأله به هیچ وجه صحت ندارد. من فعلاً در بایرن هستم .

مثل اینكه روزنامه بیلد از این خبرها زیاد چاپ مى كند؟

شما روزنامه نگار هستى، خودت باید این موضوع را بدانى. من زیاد وقتم را صرف خواندن روزنامه ها نمى كنم. ترجیح مى دهم بیشتر به بایرن فكر كنم .

دیروز اولى هوینس و فلیكس ماگات هم خبر فروش تو و ? بازیكن دیگر را تكذیب كردند. در جریانش هستى؟

نه، چیزى در این مورد نمى دانم. چند روزى است كه خانه نشین هستم. اصلاً حالم خوب نیست. سرماى بدى خورده ام. دو روزى است كه در تمرینات تیم هم شركت نمى كنم. پزشك بایرن گفته فردا (امروز) سر تمرین حاضر شوم. اگر وضعیتم خوب بود كه با بقیه كار مى كنم وگرنه باید دوباره استراحت كنم. البته حالا كه با شما صحبت مى كنم حالم بد است. شاید فردا هم تمرین نكردم.

وضع بدنى ات چطور است؟

خیلى ضعیف شده ام. بدنم كمى افت كرده اما مشكل خاصى نیست. چند جلسه كه تمرین كنم مثل گذشته آماده مى شوم. شكر خدا به غیر از سرماخوردگى، مشكل دیگرى ندارم.

همراه بایرن به اردوى دبى مى روى؟

حتماً. از باشگاه با من تماس گرفتند و گفتند كه فردا شب آماده باشم تا تیم را در این اردو همراهى كنم. حضور در دبى خیلى به نفع من است چون حالا وضعیت آب و هواى این شهر مناسب است و مى توانم خیلى زودتر خوب شوم.

به نظر در نیم فصل دوم تو براى قرار گرفتن در تركیب بایرن كار سخت ترى دارى؟

چرا؟ منظورتان چیست؟

در نیم فصل اول سانتاكروز مصدوم بود، اما شما روى نیمكت مى نشستید. حالا كه مصدومیتش برطرف شده این كار تو را سخت تر نمى كند؟

من نمى دانم وضعیت سانتاكروز چطور است. بعد از تعطیلات او را ندیده ام ولى احتمالاً كروز الان خوب شده چون قبل از كریسمس پایش را جراحى كرد. مثل اینكه در تمرینات ? روز گذشته هم بوده. ولى فكر مى كنم این ملاك نمى شود كه با حضور او من كار سخت ترى داشته باشم. اصلاً ترجیح مى دهم در این باره صحبت نكنم چون صدبار به این نوع سؤالات جواب داده ام. لطفاً بحث را عوض كن.

در مورد وضعیت خودت در نیم فصل دوم بگو. منتظر وحید هاشمیان دیگرى باشیم؟

قولش را نمى دهم اما سعى مى كنم بعد از رفع سرماخوردگى به مرز آمادگى برسم. مى دانم كه در نیم فصل دوم باید تلاش بیشترى بكنم. به هرحال بایرن مهاجمان خوبى دارد و براى فیكس شدن باید با اعتماد به نفس بالایى كار كرد. من سعى ام را مى كنم تا ناكامى هاى نیم فصل اول را جبران كنم .

راستى براى بازى بوسنى به ایران مى آیى؟

هنوز صحبت خاصى با من نشده اما صددرصد مى آیم. حضور در این بازى پیش از دیدار بحرین، خیلى مهم است .