تبیان، دستیار زندگی
آغاز به کار نمایشگاه با حضور کمرنگ بازدیدکنندگان اولین روز هفدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم روزی آرام و دور از هیاهو را پشت سر گذاشت. پیش بینی می شود روزهای آتی با حضور علاقه مندان و بازدید کنندگان، نمایشگاه قرآن از طراوت بیشتری بر خوردار شود....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آغاز به کار نمایشگاه با حضور کمرنگ بازدیدکنندگان

هفدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

اولین روز هفدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم روزی آرام و دور از هیاهو را پشت سر گذاشت. پیش بینی می شود روزهای آتی با حضور علاقه مندان و بازدید کنندگان، نمایشگاه قرآن از طراوت بیشتری بر خوردار شود. البته باید به این نکته اشاره کرد که بعضی بر این باور هستند که نمایشگاه قرآن کریم با حلول ماه مبارک رمضان فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

هفدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

شاید عدم اطلاع رسانی مناسب از سوی مسئولین برگزار کننده  تا حد زیادی علاقه مندان را از آغاز به کار نمایشگاه قرآن بی خبر گذاشته باشد. گرمای بیش از حد و غیر قابل تحمل سالن ها و نداشتن تهویه مناسب از یک طرف و عدم حضور تعدادی از غرفه داران بخش نرم افزار از سویی دیگر از مشکلاتی بود که در نخستین روز شانزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم به چشم می خورد.

هفدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

متاسفانه امسال نیز همچون سال های گذشته غرفه داران با مشکل عدم دسترسی به اینترنت مواجهمی باشند که خود باعث کاهش حضور بازدیدکنندگان در بخش نشر الکترونیک گردیده است.

هفدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

گفتنی است همان طور که پیش از این اعلام شده بود غرفه تبیان در انتهای شبستان زیرین قرار گرفته است و با توجه به پیام مقام معظم رهبری در خصوص نامگذاری سال جاری با نام «سال اصلاح الگوی مصرف» سعی بر آن شده که غرفه تبیان در عین سادگی از زیبایی های خاصی برخورداد باشد و در هفدهمین نمایشگاه قرآن کریم حضور پر بار تری داشته باشد. تغییرات دکوراسیون و سازه ها تا حدود زیادی باعث شده تا بازدید کنندگان بیشتری از غرفه تبیان بازدید کنند. جذابیت غرفه تبیان در نمایشگاه قرآن کریم  به حدی بود که بازدید کنندگان  و حتی غرفه داران اطراف لحظاتی را به تماشای غرفه بپردازند.

تنظیم برای تبیان: هومن بهلولی

روابط عمومی موسسه تبیان