تبیان، دستیار زندگی
دبیر شورای معارف اسلامی سیما اسامی و زمان پخش مجموعه های تلویزیونی ویژه ماه مبارک رمضان را اعلام کرد ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ماه مبارک رمضان با سیما

حمید گودرزی

دبیر شورای معارف اسلامی سیما اسامی و زمان پخش مجموعه های تلویزیونی ویژه ماه مبارک رمضان را اعلام کرد

به گزارش واحد مرکزی خبر، پرویز فارسیجانی گفت: شبکه اول سیما سریال  شب هزار و یکم را با محور دفاع مقدس از 31 مرداد تا 28 شهریور ساعت 22 و 40 دقیقه روی آنتن    می‌برد.

شبکه دو سیما سریال ایرانی گذر از پاییز  را برای رمضان 88 در دست تهیه دارد که ساعت 21 و30 دقیقه هر شب و سریال تکراری دسیسه را17 و 20 دقیقه پخش می‌کند.

وی افزود: همچنین سریال اغما  نیز از 31 مرداد ساعت 10 دقیقه بامداد از شبکه اول سیما پخش می‌شود.

حمید گودرزی

وی درباره سریال ویژه ماه رمضان شبکه 2 نیز گفت: شبکه دو سیما سریال ایرانی گذر از پاییز  را برای رمضان 88 در دست تهیه دارد که ساعت 21 و30 دقیقه هر شب و سریال تکراری دسیسه را17 و 20 دقیقه پخش می‌کند.

در شبکه 3 نیز، سریال ایرانی پنجمین خورشید ویژه ماه رمضان در حال تهیه است که ساعت 20 و 15 دقیقه هر شب پخش خواهد شد وسریال کلید اسرار نیز هر روز ساعت 15 و سی دقیقه از این شبکه پخش می‌شود.

وی افزود : در شبکه 3 نیز، سریال ایرانی پنجمین خورشید ویژه ماه رمضان در حال تهیه است که ساعت 20 و 15 دقیقه هر شب پخش خواهد شد وسریال کلید اسرار نیز هر روز ساعت 15 و سی دقیقه از این شبکه پخش می‌شود.

مریم کاویانی

دبیر شورای معارف سیما اضافه کرد: امسال شبکه 4 سیما نخستین بار سریال نامه ها را برای ایام مبارک رمضان آماده کرده است که هنوز ساعت پخش آن مشخص نیست اما در شبکه تهران سریال عربی  تهاجم ساعت 13 و 20 دقیقه برای شهروندان تهرانی روی آنتن می رود.

وی افزود: همچنین سریال روز حسرت هر روز ساعت 16 از شبکه قرآن پخش خواهد شد .

تنظیم برای تبیان : مسعود عجمی