تبیان، دستیار زندگی
مجموعه تلویزیونی زندگی حضرت موسی(ع) با حضور یك كارگردان ایرانی و یك كارگردان خارجی به تهیه كنندگی محسن علی اكبری در معاونت سیما تهیه و تولید خواهد شد. خبرگزاری فارس - محسن علی اكبری تهیه كننده پروژه تلویزیونی زندگی حضرت موس...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ساخت مجموعه تلویزیونی حضرت موسی(ع)


مجموعه تلویزیونی زندگی حضرت موسی(ع) با حضور یك كارگردان ایرانی و یك كارگردان خارجی به تهیه كنندگی محسن علی اكبری در معاونت سیما تهیه و تولید خواهد شد.

خبرگزاری فارس - محسن علی اكبری تهیه كننده پروژه تلویزیونی زندگی حضرت موسی(ع) گفت: پس از برپایی جلسات متعدد به این نتیجه رسیدیم كه این پروژه سینمایی - تلویزیونی را توسط یك كارگردان ایرانی و یك كارگردان خارجی كه از كشور ایتالیا یا مصر انتخاب خواهد شد، تهیه و تولید كنیم.

وی افزود: هر یك از این كارگردانان وظایف جداگانه ای بر عهده خواهند داشت، بخش هایی كه نیازمند جلوه های ویژه است، مانند: شكافته شدن رود نیل توسط حضرت موسی(ع)، حضور ساحره ها در قصر فرعون و صحنه های مربوط به سواركاری توسط كارگردان خارجی ساخته می شود و ساخت دیگر بخش های اثر برعهده كارگردان ایرانی خواهد بود، كه علت این تقسیم بندی هم به تسلط كارگردانان خارجی بر مسائل مربوط به جلوه های ویژه و هدایت صحنه های عظیم و جنگی برمی گردد.

این پروژه تاریخی قرار است در كشورهای ایتالیا، مصر و ایران تولید شود و گروه تولید به محض مشخص شدن كارگردان با سفر به كشور مصر لوكیشن های مورد نظر را بازدید و انتخاب خواهند كرد. مجموعه تلویزیونی حضرت موسی(ع) قرار است در ?? قسمت ?? دقیقه ای تولید شود.