تبیان، دستیار زندگی
شایعاتی كه بی‌اساسند؛ انتقاد شدید ویری از مطبوعات ایتالیا كریستین ویری، مهاجم اینتر به شدت از مطبوعات ایتالیایی انتقاد كرد. ویری كه در كنفرانس مطبوعاتی شركت كرده بود با لحنی تند به سوالات خبرنگاران ایتالیایی پاسخ داد. ویری د...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اخباری از جهان فوتبال

شایعاتی كه بی‌اساسند؛

انتقاد شدید ویری از مطبوعات ایتالیا

كریستین ویری، مهاجم اینتر به شدت از مطبوعات ایتالیایی انتقاد كرد.

ویری كه در كنفرانس مطبوعاتی شركت كرده بود با لحنی تند به سوالات خبرنگاران ایتالیایی پاسخ داد. ویری در این باره گفت:« چند ما‌هی است كه روزنامه‌ها خبرهای بی‌اساس و جنجالی در مورد من منتشر می‌كنند. من عصبانی هستم چرا كه هیچ مشكلی با كسی در اینتر ندارم.» نشستن ویری روی نیمكت به شایعات اخیر مطبوعات ایتالیایی دامن زد. البته این روزنامه‌ها با وجود بازی كردن ویری در دو دیدار اخیر نراتزوری و درخشش او در پیشانی خط آتش این تیم بار دیگر از نارضایتی او خبر می‌دهند. در ضمن نباید پیشنهاد وسوسه‌انگیز چلسی را فراموش كرد. سران لندنی می‌خواهند تا نهم ماه آینده ویری را به انگلستان منتقل كنند. اما خود ویری به آینده اینتر و ماندن در این تیم امیدوار است:« ما به صدر جدول سری Aرسیدیم. در جام یوفا هم به دنبال قهرمانی خواهیم بود. پس چه دلیلی برای ترك باشگاه وجود دارد؟ در شهر كیف و در آخرین دیدار لیگ قهرمانان نتیجه نگرفتیم. اما این روزنامه‌ها نوشتند تنها من در اینتر خوب بازی نكردم! من علاقه‌ای به شما خبرنگاران ندارم. اما نمی‌دانم چرا تصمیم به قربانی كردن من گرفته‌اید. من را مجبور كردید كه به صداقت مطالب شما تردید كنم. هر روز می‌خوانم؛ ویری ناراحت است. ویری به درستی در تمرینات شركت نمی‌كند. او با زاكه‌رونی و هم تیمی‌هایش مشكل دارد. این‌ها همگی خرافات و دروغ هستند.

قهرمانان مرحله‌ی حذفی؛

رئال مادرید ـ بایرن مونیخ از دید سران دو باشگاه

از قهرمانان پیشین لیگ قهرمانان اروپا تنها دو تیم توانستند این فصل خود را به مرحله‌ی حذفی برسانند.

رئال مادرید و بایرن مونیخ این قهرمانان هستند كه با بدشانسی باید در این مرحله به مصاف یكدیگر بروند. قرعه‌كشی مرحله‌ی حذفی لیگ قهرمانان اروپا در خانه اروپا و در شهر نیون سوییس انجام شد.

كارل هوپفنر در این باره به یوفا گفت:« از همان زمان كه سفر خود را به سوییس آغاز كردیم، به روبروشدن با رئال مادرید می‌اندیشیدیم. بار دیگر دوستان قدیمی یكدیگر را ملاقات می‌كنند! خوشبختانه تعطیلات زمستانی را پیش رو داریم و گروه ما می‌تواند به خوبی خودش را برای دو نبرد سخت برابر رئال آماده كند.»

امیلیو بوتراگئنو، مدیر باشگاه رئال مادرید در باره‌ی دیدار با بایرن مونیخ در مرحله‌ی حذفی لیگ قهرمانان اروپا گفت:« این موضوع كه بایرن در اوج خود قرار ندارد، هیچ معنایی برای ما ندارد. تمام اعضای باشگاه رئال مادرید از اهمیت این دیدار آگاه هستند و هر دو تیم كار دشواری برای صعود دارند.»

در دیگر دیدارهای مرحله‌ی نهایی باید به نبرد.پورتو برابر منچستر یونایتد و چلسی برابر اشتوتگارت اشاره كرد.

سایر دیدارهای مرحله‌ی حذفی :

سوسیه‌داد ـ لیون

سلتاویگو ـ آرسنال

اسپارتاپراگ ـ میلان

دپورتیوو لاكرونیا ـ یوونتوس

لوكوموتیو موسكو ـ موناكو

كوریونی باجو را رها نمی‌كند؛

پسر طلایی ایتالیا سرمربی آینده برشا

گینو كوریونی، رییس باشگاه برشا اعلام كرد: روبرتو باجو هنوز آینده‌ی طولانی در داخل و خارج از میدان دارد.

پسر طلایی ایتالیا پیشتر از خداحافظی در انتهای فصل خبرداده بود، اما كوریونی نمی‌خواهد باجود با خداحافظی از دنیای فوتبال برشا را ترك كند.

رییس باشگاه برشا در این باره گفت:« می‌خواهم باجو تا سن 40 سالگی بازی كند. او براستی توان انجام این كار را دارد. اما اگر باجو بر تصمیم خود پافشاری كند و دنیای فوتبال را ترك كند، آن گاه او را متقاعد می‌كنم كه به كادر مربیگری تیم اضافه شود چرا كه می‌خواهم روبرتو همیشه كنار برشا بماند. می‌دانم او روزی مربی گروه ما خواهد شد. باجو مناسب این حرفه است. البته اجازه دهید تا این اندازه به آینده فكر نكنیم. در حال حاضر مهم‌ترین هدف برشا بقا در سری است.

باجو یكی از محبوب‌ترین بازیكنان حال حاضر كشور ایتالیاست. او پشینه‌ی حضور در اینتر، بولوینا، میلان، یوونتوس، فیورنتینا و پنینسولا را دارد.