تبیان، دستیار زندگی
پذیرش دومین دوره تحصیلات تکمیلی سطح سه حوزه علمیه خواهران مشهد، اول شهریورماه آغاز می شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پذیرش دوره تحصیلات تکمیلی سطح سه حوزه علمیه خواهران مشهد
حوزه علمیه خواهران

پذیرش دومین دوره تحصیلات تکمیلی سطح سه حوزه علمیه خواهران مشهد، اول شهریورماه آغاز می شود.

منصوره اعدادی، مسؤول دفتر امور خواهران مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد گفت:

با موافقت شورای برنامه ریزی حوزه علمیه خراسان، پذیرش دومین دوره تحصیلات تکمیلی سطح سه حوزه علمیه خواهران مشهد شهریورماه سال جاری انجام می شود.

وی با بیان اینکه دوره تحصیلات تکمیلی سطح سه حوزه علمیه خواهران مشهد از سال 1386 آغاز به کار كرده است، اظهار داشت: در این دوره نیز تعداد 30 نفر از فارغ التحصیلان دارای مدرک سطح دو، در دو گرایش فقه و اصول و علوم قرآنی و تفسیر پذیرش خواهند شد.

اعدادی، با بیان اینکه پذیرش سطح سه حوزه علمیه خواهران تنها از داوطلبان بومی و ساکن شهر مشهد انجام می شود، خاطرنشان کرد: نام نویسی از داوطلبان از اول تا بیستم شهریورماه سال جاری به صورت اینترنتی انجام می گیرد.

مسؤول دفتر امور خواهران مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان، زمان برگزاری آزمون ورودی دومین دوره تحصیلات تکمیلی سطح سه حوزه علمیه خواهران مشهد را 24 مهرماه ذکر کرد و گفت: کلاس های این دوره، افزون بر مدرسه علمیه نرجس(س) در مدرسه علمیه اسلام شناسی حضرت زهرا(س) نیز برگزار می‌شود.

اعدادی، با بیان اینکه دفترچه راهنمای آزمون تا پایان هفته از طریق سامانه اطلاع رسانی مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان به نشانی  www.hozehkhorasan.com  در اختیار داوطلبان قرار می گیرد.

وی با اشاره به اینکه تجزیه و ترکیب دفتر نخست و چهارم، مبادی العربیة جلد چهارم و صرف متوسطه منابع عمومی آزمون است،‌یادآور شد: منابع اختصاصی گرایش فقه و اصول شامل تحریرالروضة و الموجز فی اصول الفقه و در گرایش علوم قرآنی و تفسیر، شامل آشنایی با علوم بلاغی، درسنامه علوم قرآنی و جزء اول و سی ام تفسیر نمونه می باشد.