تبیان، دستیار زندگی
محمد شکوه مسئول موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان هرمزگان با اعلام این خبر گفت: در این ویژه نامه، حجت الاسلام دکتر سید شکرالله زندوی مدیر کل تبلیغات اسلامی هرمزگان در پیامی این روز بزرگ را به تمامی اصحاب رسانه تبریک گفته است ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

انتشار ویژه نامه اینترنتی«نون والقلم» در سایت تبیان هرمزگان

ویژه نامه نون القلم

ویژه نامه اینترنتی«نون والقلم» به مناسبت روز خبر نگار در سایت تبیان هرمزگان منتشر شد.

محمد شکوه مسئول موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان هرمزگان با اعلام این خبر گفت: در این ویژه نامه، حجت الاسلام دکتر سید شکرالله زندوی مدیر کل تبلیغات اسلامی هرمزگان در پیامی این روز بزرگ را به تمامی اصحاب رسانه تبریک گفته است.

مدیر روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان تصریح کرد: این نوع کار تجربه اول موسسه تبیان هرمزگان بوده و امیدواریم در برنامه های آتی اصحاب رسانه در تقویت محتوای ویژه نامه های اینترنتی یاریگرمان باشند.

شکوه گفت: سایت تبیان هرمزگان در حال حاضر با 4 صفحه تخصصی دین و اندیشه، خانواده و اجتماع، کودک و نوجوان و بخش ویژه ورزشی جهت استفاده کاربران محترم مخصوصا جوانان هرمزگان راه اندازی شده و در آینده نزدیک شاهد تقویت محتوای این سایت خواهیم بود.

وی از تمام علاقه مندان خواست با مشارکت در تقویت محتوای این سایت زمینه حضور گسترده تر کاربران اینترنتی جهت استفاده از فضاهای مجازی سالم را فراهم نمایند.

تنظیم برای تبیان: هومن بهلولی

روابط عمومی موسسه تبیان