تبیان، دستیار زندگی
فرهنگسرای خانواده كتاب «كلید ورود به طب قدیم» نوشته جمشید خدادادی كه از سوی موسسه نشر شهر منتشر شده است را رونمایی و كتاب «چگونه دوست‌داشتنی باشیم» نوشته «برایان تریسی» با ترجمه سیما فرجی را نقد و بررسی می‌كند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

يك رونمايي و يك نقد كتاب در فرهنگسراي خانواده
 یك رونمایی و یك نقد كتاب در فرهنگسرای خانواده

فرهنگسراي خانواده كتاب «كليد ورود به طب قديم» نوشته جمشيد خدادادي كه از سوي موسسه نشر شهر منتشر شده است را رونمایي و كتاب «چگونه دوست‌داشتني باشيم» نوشته «برايان تريسي» با ترجمه سيما فرجي را نقد و بررسي مي‌كند.

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) به نقل از اداره کل روابط عمومي سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، کتاب «كليد ورود به طب قديم» با مقدمه دکتر محمدهادی موذن جامی منتشر شده است.

مراسم رونمايي این كتاب با حضور محمدجوادشوشتري، سرپرست سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران، جمشيد خدادادي، مولف كتاب و سایر شخصیت‌های علمی ـ معناي جذابيت و گيرايي، فرهنگی برگزار می‌شود.

اين مراسم از ساعت 16 تا 18 روز چهارشنبه (21مردادماه) در فرهنگسراي خانواده با حضور تعدادي از مسوولان و استادان طب سنتي كشور برپا خواهد شد. برپایی نمايشگاه كتاب نيز از برنامه‌هاي جانبي اين مراسم به شمار مي‌رود.

جمشيد خدادادي متولد سال 1335 تهران، مبتكر و بنيانگذاز طب قرآني در جهان و عضو جامعه مخترعين و مبتكرين كشور است.

همچنين نشست نقد و بررسي كتاب «چگونه دوست‌داشتني باشيم» نوشته «برايان تريسي» توسط دكتر علي احمدي، روان‌شناس و مشاور خانواده، با بيان موضوعاتي نظير معناي جذابيت و گيرايي، چگونگي تاثيرگذاري بر ديگران، تفاوت تاثيرگذاري بر مردان و زنان، آموزش و تمرين دوست‌داشتني بودن، چگونگي گسترش جذابيت‌ها برگزار مي‌شود.

اين برنامه از ساعت 10 تا 12 روز سه‌شنبه (20 مردادماه) در سالن شماره يك فرهنگسراي خانواده برگزار مي‌شود.

علاقه‌مندان براي شركت در اين برنامه‌ها مي‌توانند به فرهنگسراي خانواده به نشاني نارمك، ميدان هلال احمر، خيابان گلستان، جنب بوستان فدك مراجعه كنند.