تبیان، دستیار زندگی
پنجمین دوره طرح ولایت طلاب و روحانیان سراسر کشور در مشهد آغاز شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پنجمین دوره طرح ولایت طلاب و روحانیان سراسر کشور در مشهد آغاز شد
طرح ولایت

پنجمین دوره طرح ولایت طلاب و روحانیان سراسر کشور در مشهد آغاز شد.

خانم نخعی، مسؤول دفتر امور خواهران سازمان بسیج طلاب و روحانیان کشور، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد گفت: پنجمین دوره طرح ولایت کشوری طلاب و روحانیان با حضور جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه،16 مردادماه در مشهد آغاز شد.

وی اظهار داشت: این طرح در راستای گسترش و تعمیق مبانی سیاسی، اجتماعی، دینی و علمی و افزایش توانمندی های طلاب و روحانیان بسیجی در دفاع از انقلاب و آرمان های امام راحل(ع) و رهبری و پاسخگویی به شبهات هر ساله در مشهد برگزار می شود.

مسؤول دفتر امور خواهران سازمان بسیج طلاب و روحانیان کشور، با اشاره به اینکه طرح ولایت طلاب و روحانیان به لحاظ اجرا و برنامه ریزی متفاوت از طرح ولایت دانشجویی است، ادامه داد: متاسفانه مدت زمان برگزاری طرح ولایت طلاب به دلیل مشغله درسی و دیگر مسائل هر سال کاهش می یابد.

نخعی، با بیان اینکه بیش از 300 تن از طلاب برگزیده خواهر و برادر از سراسر کشور که دارای توان تبلیغ هستند، در این طرح حضور دارند، گفت: در پایان دوره، آزمونی برگزار شده و گواهینامه پایان دوره به شرکت کنندگان اعطا می شود.

وی تصریح کرد: نفاق جدید، مسائل اقتصادی، عرفان های کاذب، آشنایی با وظایف بسیج طلاب و روحانیان، جریان شناسی فرق و ادیان، فرآیند انتخابات دهم، روانشناسی مخاطب، نقش روحانیت در تبیین مبانی دینی، بررزسی شیوه جهادی علمای شیعه، نقش ولایت در مهار بحران ها و موقعیت ایران در علوم استراتژیک از جمله مباحثی است که این نشست با حضور سردار کریمی، نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی، آیت الله علم الهدی، دکتر حبشی و سایر اساتید حوزه و دانشگاه به بررسی آن می پردازد.

نخعی، خاطرنشان کرد: پنجمین دوره طرح ولایت طلاب و روحانیان سراسر کشور از سوی سازمان بسیج طلاب و روحانیان 16 تا 20 مردادماه در مشهد برگزار می شود