تبیان، دستیار زندگی
علی شجاعی صایین، مدیرعامل موسسه خانه كتاب، به خبرنگار «ایبنا» گفت: شامگاه شنبه (17 مرداد) میزبان خبرنگاران حوزه كتاب خواهیم بود تا از زحمات یك‌ساله این قاصدان كتاب و كتابخوانی قدردانی كنیم. این ضیافت در هتل انقلاب تهران و با حضور خبرنگاران فعال در حوزه كت
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ميزباني موسسه خانه كتاب از خبرنگاران حوزه كتاب
 میزبانی موسسه خانه كتاب از خبرنگاران حوزه كتاب

علي شجاعي صايين، مديرعامل موسسه خانه كتاب، به خبرنگار «ايبنا» گفت: شامگاه شنبه (17 مرداد) ميزبان خبرنگاران حوزه كتاب خواهيم بود تا از زحمات يك‌ساله اين قاصدان كتاب و كتابخواني قدرداني كنيم. اين ضيافت در هتل انقلاب تهران و با حضور خبرنگاران فعال در حوزه كتاب، چند تن از استادان ارتباطات و برخي مسوولان فرهنگي كشور برگزار خواهد شد.

علي شجاعي‌صايين، با اعلام اين خبر به خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، گفت: خبرنگاران حوزه كتاب، نقش مهمي در ترويج كتابخواني در كشور دارند و تجليل از آنان، تجليل از قاصدان و مروجان كتاب و كتابخواني است.

وي تاكيد كرد: خبرنگاران كتاب، با اطلاع‌رساني دقيق و به موقع خود از فعاليت‌هاي مرتبط با اين حوزه، نقش موثري در ترويج كتابخواني در كشور دارند.

به گفته مديرعامل خانه كتاب، در ضيافت صميمانه اصحاب رسانه و خبرنگاران حوزه كتاب، مسوولان فرهنگي و معاون فرهنگي وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي نيز حضور خواهد داشت.

اين مراسم از ساعت 20 تا 22 شنبه (17 مردادماه) در هتل انقلاب تهران برگزار خواهد شد.

شجاعي صايين همچنين گفت: در اين مراسم با اهداي هديه، از خبرنگاران قدرداني مي‌شود و اصحاب قلم در فضايي صميمي و دوستانه به گفت‌وگو و تبادل نظر خواهند پرداخت.

وي گفت از محسن پرويز، معاون فرهنگي وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي براي شركت در جمع خبرنگاران دعوت شده و چند تن از استادان حوزه خبر و ارتباطات نيز در اين ضيافت به گپ و گفت با خبرنگاران حوزه كتاب خواهند پرداخت.