تبیان، دستیار زندگی
كسی كه در رویای سازش به سر می‌برد و به دشمن پوشش سیاسی را برای اقداماتش کمک می کنند
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پیش بینی اسماعیل هنیه

اسماعیل هنیه

نخست وزیر دولت منتخب فلسطین امروز با اشاره به ادامه جهاد علیه اشغالگران صهیونیست تاكید كرد كه مقاومت فلسطین شهر اشغالی قدس را به طور كامل آزاد خواهد كرد.

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری آلمان، "اسماعیل هنیه " در سخنانی در جریان تظاهرات اعضای سندیكای مشاغل شهر غزه در حمایت از شهر اشغالی قدس، بر ادامه مبارزه ملت فلسطین به منظور بازپس گیری حقوق كامل خود و در صدر آن آزاد‌سازی كامل این شهر تاكید كرد.

وی گفت: اقدامات رژیم صهیونیستی در شهر اشغالی قدس هرگز نخواهد توانست هویت ملت فلسطین را از بین ببرد و نشانه‌ها و میراث اسلامی و عربی این شهر مقدس را محو كند.

هنیه گفت: شهر قدس امروز با خطرات واقعی روبرو است چرا كه تلاش‌ها برای یهودی‌سازی و تغییر آثار و نشانه‌های اسلامی آن ادامه دارد.

اسماعیل هنیه: مقاومت فلسطین شهر اشغالی قدس را به طور كامل آزاد خواهد كرد.

وی افزود: حملات و تعدی رژیم صهیونیستی به شهر اشغالی قدس و مسجد‌الاقصی اكنون شدیدتر و سهمگین‌تر شده‌است.

نخست وزیر دولت منتخب فلسطین با انتقاد شدید از حامیان روند سازش گفت: وقتی آنها خواهان عادی ‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی می‌شوند و نشست‌هایی را برای مقابله با مقاومت برگزار می‌كنند این امر به اشغالگران برای ادامه سیاست تجاوزگرانه خود كمك می‌كند.

وی افزود: كسی كه در رویای سازش به سر می‌برد و به دشمن پوشش سیاسی را برای اقداماتش علیه شهر اشغالی قدس و ساكنان فلسطینی آن می‌دهد و به مذاكرات بیهوده پایبند است با این كار به سیاست كوچاندن ساكنان فلسطینی قدس توسط اشغالگران كمك می‌كند.

تهیه و تنظیم برای تبیان:سعید آقازاده