تبیان، دستیار زندگی
لانكاوی است لیندر می‌تواند دوچـرخـه‌سواری ایـران را متحول كند چند پیشنهاد خوب اروپایی دارم اما در جیانت می‌مانم دور جدید تمرینات تیم ملی دوچرخه‌سواری ایران برای حضور در تور لانكاوی مالزی كه یكی از بهترین‌ مسابقات آسیا است، ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

قادر میزبانی:

آرزوی هر ملی‌پوشی حضور در تور لانكاوی است
لیندر می‌تواند دوچـرخـه‌سواری ایـران را متحول كند
چند پیشنهاد خوب اروپایی دارم اما در جیانت می‌مانم


دور جدید تمرینات تیم ملی دوچرخه‌سواری ایران برای حضور در تور لانكاوی مالزی كه یكی از بهترین‌ مسابقات آسیا است، در شهر كرمان شروع شده و 12 دوچرخه‌سوار برای این تمرینات دعوت شده‌اند.

قادر میزبانی كه در تیم جیانت تایوان ركاب می‌زند، با 2 روز تاخیر به دیگر نفرات تیم ملحق شده است. ملی‌پوش دوچرخه‌سواری ایران گفت: آرزوی هر یك از ملی‌پوشان، حضور در تور لانكاوی است.

وی در گفت‌وگو با (ایسنا)، اظهار داشت: تمام نفرات تیم برای حضور در این مسابقات تلاش می‌كنند و با توجه به این كه در این تور جوایز خیلی خوبی توزیع می‌شود و سطح رقابت‌های این تور خیلی بالا است، هر كدام از ملی‌پوشان آرزو دارند در این تور شركت كنند.

وی در مورد وضعیت فعلی خود گفت: بعد از پایان فصل در تایوان (آبان ماه) و به دلیل حضور مستمر در كوران مسابقات و خستگی ناشی از آن حدود یك ماه به استراحت پرداختم. قبل از حضور در كرمان، در شهر تبریز تمرینات نسبتا خوبی را انجام داده‌ام ولی به دلیل نامساعد بودن آب و هوا در این شهر، نتوانستم تمرینات مد نظر خود را به خوبی انجام دهم، در حال حاضر وضعیت آمادگی مناسبی دارم ولی تا زمان شروع تور مالزی، می‌توانم با استفاده از مدت زمان باقی مانده، شرایط آمادگی خود را به حد مناسب (نرمال) برسانم.

میزبانی در مورد قرارداد خود در باشگاه جیانت تایوان گفت: قراردادی كه با این تیم بسته بودم یك ساله و برای سال 2004 بوده است و در حال حاضر با این تیم قراردادی ندارم ولی به خاطر تمایلی كه مسوولان این تیم نسبت به حضور مجدد من دارند، به احتمال فراوان به مدت یك سال دیگر و تا پایان سال 2005 قرارداد خود را تمدید كنم.

وی در مورد پیشنهاداتی كه از اروپا به او شده است، اظهار داشت: سه پیشنهاد از دو تیم بلژیكی و یك تیم از فرانسه دارم كه پیشنهادات تیم‌های بلژیكی خیلی جدی است، ولی به خاطر این كه در تیم جیانت من رهبر (لیدر) هستم، و دیگر دوچرخه‌سواران برای من ركاب می‌زنند، به همین خاطر در این تیم راحت‌تر هستم و موقعیت خوبی برای كسب مقام و موفقیت دارم.

میزبانی اضافه كرد: شرایط حضور در تیم‌های اروپایی به خاطر این كه باید در تمام سال و به صورت فشرده و تمام وقت حضور داشته باشم، خیلی سخت است و امكان استراحت و سفر به ایران خیلی كم است، همچنین در این تیم‌ها به خاطر عدم شناخت نسبت به من، باید برای رهبر تیم ركاب بزنم، این مورد خیلی سخت است. البته اگر شرایط قرارداد تیم‌های اروپایی ایده‌ال تر از تیم جیانت باشد مطمئنا به اروپا خواهم رفت، ولی در شرایط مساوی‌ ترجیح می‌دهم، در تایوان ركاب بزنم.

ملی‌پوش تیم دوچرخه‌سواری در مورد «اتو آلتوك» سرمربی سابق تیم ملی گفت: این مربی در اوایل به دلیل نامعلوم نسبت به من رفتار خوبی نداشت ولی در اواخر به خاطر نتایج خوبی كه كسب كرده بودم، دیدگاهش نسبت به من عوض شده بود و حتی از من به خاطر رفتار نامطلوب خود عذرخواهی كرده بود، در كل وی در دوچرخه‌سواری ایران تاثیر چندانی نداشته است.

میزبانی در مورد مربی جدید تیم ملی گفت: از نزدیك با «لیندر» آشنایی كافی ندارم، ولی از نظر بیوگرافی و سابقه و تجربه‌ای كه در این ورزش داشته است، می‌تواند دوچرخه‌سواری ایران را متحول كند.

وی افزود: این مربی آلمانی در پنج سال گذشته با چند تیم درجه یك كار كرده و در تمام سال‌های حضور خود در این ورزش از علم و تكنیك روز دوچرخه‌سواری دور نبوده و توانسته تجربیات فراوانی را كسب كند.