تبیان، دستیار زندگی
ناصر حجازی آنقدر از شایعه حضورش در کادر فنی تیم ملی دلخور شده که می گوید: ای کاش این دسته شایعه سازان یا خبرنگاران می دانستند ..........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رئیس بودم قطبی را اخراج می کردم

ناصر حجازی

ناصر حجازى آنقدر از شایعه حضورش در كادر فنى تیم ملى دلخور شده كه مى گوید: اى كاش این دسته شایعه سازان یا خبرنگاران مى دانستند بازى با حرمت افراد بسیار زشت و ناجوانمردانه است، آخر چگونه به خودشان اجازه مى دهند از اسم من سوء استفاده كرده و به عنوان كمك مربى معرفى كنند.

اینها باید بدانند من چون هیچ وقت وارد بازى هاى سیاسى نشده ام و هیچ جریان سیاسى در سال هاى اخیر حامى من نبوده پس شانسى براى سرمربیگرى در تیم ملى نداشته ام. در ضمن نه در مورد من بلكه در مورد هیچ پیشكسوت دیگرى نباید گفت قرار است دستیار یك مربى، با کارنامه سرمربیگرى 2 ساله شود!

حجازى ادامه داد: فوتبال آماتور ما با عنوان لیگ برتر به زودى آغاز مى شود، احتمالاً این فصل بازى هاى جذابى خواهد داشت اما تعطیلى و وقفه ها باعث كاهش كیفیت و جذابیت مسابقات مى شود.

حجازی سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال تهران

وى با اشاره به مشكلات حاكم بر ورزش گفت: باید قبول كنیم دیگر فوتبالمان قدرت اول آسیا نیست و به سرعت در حال افت است و با ادامه این روند مى ترسم سطح فوتبالمان به سطح فوتبال افغانستان، مالدیو و... برسد.

حجازى درخصوص وعده هاى افشین قطبى براى قهرمانى تیم ملى در جام ملتهاى آسیا گفت:این كار بسیار غیرحرفه اى و به نوعى بازى با احساسات مردم است، قطبى قبلاً گفت كره را مثل كف دستم مى شناسم ولى مشخص شد ایشان

شناختى از كره و حتى تیم خودش ندارد وگرنه 10دقیقه بازى را كنترل مى كردیم و به جام جهانى مى رفتیم. با این حساب قول دوباره دادن عمل پسندیده اى نیست، ما در سالهاى اخیر با وجود دایى، خداداد، عابدزاده، مهدوى كیا، كریمى، باقرى

و... قهرمان جام ملتهاى آسیا نشده ایم پس قطبى چگونه قول مى دهد تیم كم ستاره كنونى مان را قهرمان مى كند؟

مرفاوی و حجازی

من مجدداً به ایشان توصیه مى كنم از قول دادن پرهیز كند كه همین باعث شده خیلى ها به مخالف بزرگ اش تبدیل شوند.

چه بسا اگر مسئولیت عقد قرارداد با قطبى یا هر مربى دیگرى با من بود و مى دیدم طرف با اطمینان قول مى دهد، خیلى محترمانه به او مى گفتم بفرمایید بیرون، من با شما همكارى نمى كنم، چون هیچ مربى در دنیا قول نمى دهد. البته باید دید واقعاً قطبى چنین قولى داده یا این شایعه را درست كرده اند تا او را تخریب كنند.

حجازى در آستانه بازى استقلال و سپاهان گفت: امیر و صمد هر دو شاگرد و سپس دستیار من بوده اند و امیدوارم موفق باشند و برایم فرقى نمى كند كدام یك برنده شود اما در مورد این مسابقه باید بگویم به عنوان یك استقلالى دوست دارم استقلال برنده شود.

تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری