تبیان، دستیار زندگی
معاون سازمان سنجش آموزش کشور، گفت: داوطلبانی که در آزمون سراسری سال 1388 مجاز به انتخاب رشته شده‌اند از نرم افزاری که روز دوشنبه (12 مرداد ماه) بر روی سایت این سازمان قرار می گیرد، می توانند استفاده و انتخاب رشته کنند....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نرم افزار انتخاب رشته سازمان سنجشآرشیو شد

نرم افزار انتخاب رشته مجازی سازمان سنجش دوشنبه فعال می شود

فایل اطلاعات کارت داوطلبان کنکور 87 از اول تیر ماه ارائه می شود

معاون سازمان سنجش آموزش کشور، گفت: داوطلبانی که در آزمون سراسری سال 1388 مجاز به انتخاب رشته شده‌اند از نرم افزاری که روز دوشنبه (12 مرداد ماه) بر روی سایت این سازمان قرار می گیرد، می توانند استفاده و انتخاب رشته کنند.

دکتر"ابراهیم خدایی" روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا اظهار داشت: نرم افزار انتخاب رشته‌ مجازی آزمون سراسری قابلیت انتخاب 250 رشته محل را به داوطلبان مجاز به انتخاب رشته می‌دهد و این افراد می‌توانند از این نرم افزار برای انتخاب رشته استفاده کنند.

معاون سازمان سنجش آموزش کشور ادامه داد: این نرم افزار نسبت به تمام نرم افزارهای موجود در بازار قابلیت بهتری دارد و تا 95 درصد می‌توان به رشته‌هایی که توسط این نرم افزار ارائه می‌شود، اعتماد کرد.

خدایی تصریح کرد: داوطلبان برای انتخاب رشته باید روحیات، خلقیات و وضعیت معیشتی خود را در نظر بگیرند و سپس اقدام به انتخاب رشته کنند.

وی خاطر نشان کرد: این نرم افزار از روز دوشنبه 12 مرداد ماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد و داوطلبان می‌توانند با اطمینان خاطر برای انتخاب رشته از آن استفاده کنند.

در آزمون سراسری سال 1388 بیش از 996 هزار داوطلب مجاز به انتخاب رشته شده‌اند.

مطالب مرتبط

انتخاب رشته و مشاوره توسط مشاور تبیان

نکاتی پیرامون انتخاب رشته