تبیان، دستیار زندگی
ی فولاد، ملوان و فجرسپاسی هفته‌ی چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال عصر جمعه با برگزاری هفت دیدار پیگیری شد. در مهم‌ترین و حساس‌ترین دیدارهای برگزار شده، پاس تهران در اصفهان مغلوب ذوب آهن شد. در این دیدار كه با قضاوت خداداد ا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

شكست پاس ، پرسپولیس و سپاهان

پیروزی فولاد، ملوان و فجرسپاسی


هفته‌ی چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال عصر جمعه با برگزاری هفت دیدار پیگیری شد.

در مهم‌ترین و حساس‌ترین دیدارهای برگزار شده، پاس تهران در اصفهان مغلوب ذوب آهن شد.

در این دیدار كه با قضاوت خداداد افشاریان انجام شد، تیم ذوب‌آهن با انجام یك بازی برتر و حساب شده مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر را با نتیجه‌ی دو بر صفر شكست داد.

جورج استراتولات در دقیقه‌ی 62 و ایمان حیدری در دقیقه‌ی 93 گل‌های تیم ذوب‌آهن را به ثمر رساندند. همچنین مهدی رجب زاده بازیكن تیم ذوب‌آهن در دقیقه‌ی 29 پنالتی تیمش را به هدر داد و دروازه‌بان تیم پاس این ضربه را مهار كرد.

فولاد خوزستان نیز دو بر یك پگاه گیلان را شكست داد.

امیر شریفی‌نسب در دقیقه‌ی 40 و احمد مومن‌زاده در دقیقه‌ی 68 دو گل فولاد خوزستان را به ثمر رساندند. حمید محمدخانی نیز در دقیقه‌ی 22 تك گل تیم پگاه را وارد دروازه‌ی فولاد خوزستان كرد تا اصغر شرفی در دومین هفته‌ی حضورش در كادر فنی تیم پگاه همچنان ناكام باشد.

سپاهان اصفهان نیز دو بر یك مغلوب شموشك نوشهر شد. محسن زاده و توكلی دو گل شموشك نوشهر و رسول خطیبی تك گل تیم سپاهان را در این دیدار به ثمر رساند.

داربی شیراز نیز با برتری تیم فجر سپاسی به پایان رسید. در این دیدار تیم فجر با نتیجه‌ی دو بر یك تیم همشهری خود برق را مغلوب كرد.

استقلال اهواز كه میهمان ملوان بندر انزلی بود یك بر صفر مغلوب این تیم شد.

دیدار تیم‌های پیكان و صباباتری نیز با تساوی یك بر یك به پایان رسید، تا تیم پیكان همچنان به عنوان بدشانس‌ترین تیم لیگ برتر و بدون هیچ پیروزی در قعر جدول رده‌بندی حضور داشته باشد.

تیم پیروزی نیز در نخستین دیدار این هفته یك بر صفر مغلوب ابومسلم شد.