تبیان، دستیار زندگی
رضا شفیعی جم كه در سریال «در چشم باد» ایفاگر نقش «رضاقلی» است، گفت: سریال‌های تاریخی و سینمایی پروژه‌های دقیق‌تری هستند و شاید سختی‌های بیشتری نسبت به كارهای روتین داشته باشند ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رضا شفیعی‌جم و شخصیت «رضاقلی»

رضا شفیعی جم

نقشم در سریال «در چشم باد» نیز از مایه‌های طنز برخوردار است

رضا شفیعی جم كه در سریال «در چشم باد» ایفاگر نقش «رضاقلی» است، گفت: سریال‌های تاریخی و سینمایی پروژه‌های دقیق‌تری هستند و شاید سختی‌های بیشتری نسبت به كارهای روتین داشته باشند.

این بازیگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا گفت: شاید مردم توقع داشته باشند ‌در كارهای روتین بازی كنم، اما در این مجموعه تلویزیونی ایفاگر نقشی متفاوت خواهم بود. گرچه نقشم در سریال «در چشم باد» نیز از مایه‌های طنز برخوردار است.

به گفته‌ی شفیعی‌جم، حضور وی در سریال «در چشم باد» چندان پررنگ نیست، ولی یكی از شخصیت‌هایی است كه به آن علاقه دارد و حدود سه ماه با این سریال همكاری داشته است.

این بازیگر در پاسخ به این پرسش كه به بازی در سریال‌های طنز روتین علاقه دارد یا كارهای جدی؟

شاید مردم توقع داشته باشند ‌در كارهای روتین بازی كنم، اما در این مجموعه تلویزیونی ایفاگر نقشی متفاوت خواهم بود. گرچه نقشم در سریال «در چشم باد» نیز از مایه‌های طنز برخوردار است.

اظهار كرد: هیچ‌ كدام فرق ندارد و من بسته به نظر مردم حركت می‌كنم. احساسم این است كه مردم بهتر می‌بینند.

شفیعی‌جم با بیان این كه همواره در كارهایی مختص به مخاطب كودك و نوجوان، حضور داشته است، در عین حال خاطرنشان كرد: از تجربه‌های جدید، مثل بازی در سریال‌های تاریخی بدم نمی‌آید.

سریال‌های تاریخی و سینمایی پروژه‌های دقیق‌تری هستند و شاید سختی‌های بیشتری نسبت به كارهای روتین داشته باشند.

بازیگر مجموعه‌های طنز شبانه در پایان، بازی در سریال‌های روتین را بسیار سخت و حساس خواند و افزود: در عرض سه ماه باید 90 تا 135 قسمت كار روتین ساخت كه در نتیجه عیب و ایرادهایی را هم با خود به دنبال دارد؛ اما بازی در كارهای تاریخی جمع و جورتر است.

 تنظیم برای تبیان : مسعود عجمی