تبیان، دستیار زندگی
بینندگان عرب زبان شبكه الكوثر از هم‌اكنون خود را برای تماشای سریال‌های ماه رمضان آماده می‌كنند ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بینندگان الكوثر در انتظار سریال‌های رمضانی

سریال میوه ممنوعه

بینندگان عرب زبان شبكه الكوثر از هم‌اكنون خود را برای تماشای سریال‌های ماه رمضان آماده می‌كنند.

به گزارش خبرنگار تبیان به نقل از روابط عمومی شبكه الكوثر، این شبكه پا به پای شبكه‌های سراسری سیما و در رقابت با شبكه‌های عربی، سریال‌های فاخر را برای ماه رمضان تدارك دیده‌است. این سریال‌ها در گونه‌های معناگرا، اجتماعی و طنز دسته‌بندی می‌شوند همواره مخاطبان پروپاقرصی را در الكوثر داشته و توانسته است سنین و سلیقه‌های مختلف را به پای جعبه جادویی تلویزیون بنشاند.

به گفته جعفر نژاد مدیر تامین برنامه الكوثر هم اكنون دو سریال روز حسرت و میوه ممنوعه برای پخش در ماه رمضان از شبكه الكوثر آماده شده است و در مراحل نهایی بازبینی به سر می‌برد. میوه ممنوعه و روز حسرت جزو سریال‌های پربیننده شبكه‌های سراسری در ماه رمضان سال گذشته بوده‌اند.

هم اكنون دو سریال روز حسرت و میوه ممنوعه برای پخش در ماه رمضان از شبكه الكوثر آماده شده است و در مراحل نهایی بازبینی به سر می‌برد. میوه ممنوعه و روز حسرت جزو سریال‌های پربیننده شبكه‌های سراسری در ماه رمضان سال گذشته بوده‌اند.

میوه ممنوعه با بازی علی نصیریان، هانیه توسلی و گوهر خیراندیش و به كارگردانی حسن فتحی می‌كوشد روایتی نو و امروزی از حكایت كهن شیخ صنعان و شاه لیر ارائه كند. روز حسرت نیز كه سریالی ماورایی با درون‌مایه اجتماعی است بر آن است جدال همیشگی خیر و شر را در قالب داستانی روان و قابل فهم به بیننده منتقل كند. روز حسرت را سیروس مقدم كارگردانی كرده‌است و پوریا پورسرخ، افسانه بایگان و فرامرز قریبیان در آن نقش آفرینی كرده‌اند.

این سریال‌ها در گونه‌های معناگرا، اجتماعی و طنز دسته‌بندی می‌شوند همواره مخاطبان پروپاقرصی را در الكوثر داشته و توانسته است سنین و سلیقه‌های مختلف را به پای جعبه جادویی تلویزیون بنشاند.

بنا بر آخرین نظرسنجی مركز تحقیقات صدا و سیما در باره الكوثر كه در كشور عراق انجام شد این شبكه جزو یكی از 5 شبكه محبوب عراق، جایگاهی ویژه نزد بینندگان عرب زبان دارد كه درصد بالایی از بینندگان علت این جذابیت را فیلم‌ها و سریال‌های دینی و خانوادگی شبكه بیان كرده‌اند.

تهیه و تنظیم : مسعود رضا عجمی