تبیان، دستیار زندگی
وقف ذوب‌آهن هفته‌ی سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر عصر امروز با برگزاری دو دیدار به پایان رسید.  دو تیم سایپا و پیروزی تهران كه در استادیوم آزادی تهران به مصاف هم رفته بودند، با ارایه‌ی یك بازی پر برخورد و جنجالی، خشن‌ترین باز...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

/لیگ برتر/

برتری پرسپولیس و توقف ذوب‌آهن

هفته‌ی سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر عصر امروز با برگزاری دو دیدار به پایان رسید.

دو تیم سایپا و پیروزی تهران كه در استادیوم آزادی تهران به مصاف هم رفته بودند، با ارایه‌ی یك بازی پر برخورد و جنجالی، خشن‌ترین بازی هفته سیزدهم را رقم زدند.

محسن قهرمانی داور این دیدار در دقیقه 75 با خطای ابراهیم صادقی و بهروز رهبری فرد و عكس‌العمل مجدد بازیكن تیم پرسپولیس، هر دو بازیكن را با كارت قرمز از زمین اخراج كرد.

تیم پیروزی تهران با تك گل دقیقه 85، امامی فر، نارنجی‌پوشان پایتخت را شكست داد تا با كسب 25 امتیاز در رده دوم جدول و بالاتر از استقلال تهران قرار گیرد.

محمدی، دروازبان تیم پیروزی یكی از بهترین بازیهای خود را در این دیدار به نمایش گذاشت به گونه‌ای كه چند صحنه‌ی تك به تك را گرفت.

دو تیم ذوب آهن و پگاه گیلان در دیگر دیدار امروز كه در ورزشگاه شهید عضدی رشت به مصاف هم رفته بودند، با تساوی بدون گل رضایت دادند.

بر این اساس و در پایان هفته‌ی سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر، تیم ذوب آهن با 26 امتیاز همچنان صدرنشین است و تیم پیروزی تهران و فولاد خوزستان به ترتیب با 25 و 24 امتیاز در رده‌های دوم و سوم قرار دارند.

تیم استقلال تهران نیز با 23 امتیاز در مكان چهارم جدول قرار گرفته است.