تبیان، دستیار زندگی
نفرات برتر جشنواره وبلاگ‌نویسی «تبیان زنجان» با عنوان «می‌نویسم از اندشه‌هایم» روی خروجی سایت «تبیان زنجان» قرار گرفت.هدف این جشنواره قرار دادن فرصت مناسبی در اختیار وبلاگ‌نویسان و هنرمندان بود تا با مشاركت خود حركت منسجمی در تولید و تبیین نقش مبانی ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نفرات برتر جشنواره وبلاگ‌نویسی «می‌نویسم از اندیشه‌هایم» اعلام شد

دومین جشنواره وبلاگنویسی تبیان زنجان

نفرات برتر جشنواره وبلاگ‌نویسی «تبیان زنجان» با عنوان «می‌نویسم از اندشه‌هایم» روی خروجی سایت «تبیان زنجان» قرار گرفت.

هدف این جشنواره قرار دادن فرصت مناسبی در اختیار وبلاگ‌نویسان و هنرمندان بود تا با مشاركت خود حركت منسجمی در تولید و تبیین نقش مبانی دینی در بخش‌های فرهنگی، اجتماعی، هنری و نیز معرفی دست‌نوشته‌ها و محتوای خود به بازدیدكنندگان داشته باشند.

اسامی 25 نفر اول جشنواره بزرگ «وبلاگ‌نویسی می‌نویسم از اندیشه‌هایم» اعلام شده و علاقه‌مندان می‌توانند خبر مربوط به اسامی برندگان و توضیحات بیشتر را روزانه از بخش اخبار جشنواره در سایت «تبیان زنجان» پیگیری كنند.

«مسعود محمدجعفر» از تهران؛ نام وبلاگ «رسم انتظار»، برنده یك عدد لپ تاپ به همراه دوره نرم‌افزاری كامل نهج‌البلاغه و تندیس و لوح جشنواره، «فریبا الله‌وردی» از خوزستان؛ نام وبلاگ «زندگی اسلامی»، برنده كمك هزینه سفر حج به همراه یك عدد ربع سكه و تندیس و لوح جشنواره، «لیلا نخبه» از زنجان؛ نام وبلاگ «حجاب و عفاف»، برنده كمك هزینه سفر سوریه، به همراه یك عدد ربع سكه و تندیس و لوح جشنواره شده‌اند.

گفتنی است، علاقمندان می توانند جهت مشاهده اسامی سایر برندگان به سایت جشنواره مراجعه نمایند.

تنظیم برای تبیان: هومن بهلولی

روابط عمومی موسسه تبیان