تبیان، دستیار زندگی
سریال انتخاب مربی جدید تیم فوتبال پرسپولیس با انتخاب . زلاتكو كرانیكار برای هدایت این تیم پایان یافت .......
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بالاخره سرمربی پرسپولیس مشخص شد

زلاتكو كرانیكار سرمربی جدید پرسپولیس

سریال انتخاب مربی جدید تیم فوتبال پرسپولیس با انتخاب زلاتكو كرانیكار برای هدایت این تیم پایان یافت.

با توافق نهایی بین مسئولان باشگاه پرسپولیس و سرمربی پیشین تیم فوتبال کرواسی، کرانیکار بصورت رسمی هدایت سرخپوشان را در لیگ نهم برعهده گرفت.

زلاتکو کرانیکار که به دلیل نتایج ضعیف تیم ملی کرواسی در رقابت های جام جهانی2006 از سمت خود برکنار شده بود، متولد 15 دسامبر سال 1956 است و در دوران بازیگری اش در تیم‌های دیناموزاگرب، راپید وین و سن پولت به میدان رفته و در 11 بازی برای تیم ملی یوگوسلاوی سابق و 2 بازی برای تیم ملی کرواسی انجام داده است.

زلاتكو كرانیكار سرمربی جدید پرسپولیس

کرانیکار از سال 1992 با هدایت تیم سگستا رسما حرفه مربیگری را آغاز کرد و در این 17 سال هدایت تیم های همچون تیم ملی کرواسی در جام جهانی 2006، تیم های زاگرب، لینز، اسلاون، ساموبور، ماسری، مورا، یکا و سسوته کرواسی و تیم الشعب امارات را برعهده داشته است.

كرانیكار به خاطر استفاده از دست هایش در كنار زمین برای انتقال تاكتیك های مورد نظر به بازیكنانش شناخته شده است. نیكو كرانیكار فرزند او نیز در تیم ملی فوتبال كرواسی عضویت دارد.

طبق اعلام مسئولان باشگاه پرسپولیس این مربی کروات قرار است روزپنجشنبه وارد ایران شود تا بصورت رسمی هدایت این تیم را برای حضور در لیگ نهم برعهده بگیرد.

تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری