تبیان، دستیار زندگی
همانطور که در جریان اخبار قرار دارید، طی روزهای گذشته مطلبی از جانب یک سایت حامی دولت منتشر شد .......
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بیانیه فدراسیون درمورد قرارداد قطبی

قطبی و کفاشیان

همانطور كه در جریان اخبار قرار دارید، طی روزهای گذشته مطلبى از جانب یك سایت حامى دولت منتشر شد مبنى بر اینكه قرارداد افشین قطبى با فدراسیون فوتبال به خاطر رابطه نایب ریس اول فدراسیون یعنى مهدى تاج با یك فرد به نام « الف.ل » امضا شده است.

این گزارش، اتهام بزرگى را متوجه مسئولان فدراسیون مى كند و طبیعى است كه روابط عمومى فدراسیون نیز سكوت نكند و در مقام دفاع بربیاید.

روز گذشته بیانیه اى از سوى فدراسیون فوتبال صادر شد كه به انعقاد قرارداد با افشین قطبى به عنوان سرمربى تیم ملى اختصاص داشت و توضیحاتى را در این زمینه ارائه كرده بود. بیانیه فدراسیون فوتبال به این شرح است:

1-درخصوص قرارداد آقاى قطبى به اطلاع مى رساند كه این فدراسیون با مدیر برنامه هایشان یعنى آقاى حاج باقر كه از ابتداى ورود او به ایران چنین مسئولیتى را داشته اند، قرارداد بسته و با هیچ دلال و واسطه اى مذاكره نشده است.

2- قرارداد آقاى قطبى تا پایان جام ملتهاى آسیا یعنى حدود 20 ماه و در 3 مرحله كه مرحله اول 200 هزار دلار است و تا پایان قرارداد نیز 800 هزار دلار خواهد بود. این قرارداد نسبت به بعضى از قراردادهاى داخلى كه مبالغ آنها مشخص بود، قابل قبول است. البته لازم به ذكر است كه قرارداد آقاى قطبى با شخص وى نوشته شده و پول نیز فقط به شخص او تحویل خواهد شد و هیچ وجهى نیز بابت واسطه در نظر گرفته نشده است.

افشین قطبی سرمربی تیم ملی

3- كمیته فنى فدراسیون كه در حال تشكیل است، در این قرارداد اختیار نظارت و توجیه هاى فنى را داشته و سرمربى مكلف به پاسخگویى خواهد بود.

4-درخصوص « الف.ل » هم باید گفت ایشان مدتى سردبیر روزنامه. ..بوده اند كه به دلایلى جاى ایشان با شخص دیگرى تعویض شد. در حال حاضر هم ایشان هیچ ارتباط رسمى و غیررسمى با نایب رئیس اول فدراسیون نداشته و ندارد.

همچنین درخصوص آقاى « نوزاد » هم فدراسیون هیچ شناختى نداشته و آقاى حاج باقر در دو جلسه با مسئولان فدراسیون شركت كرد كه آن هم درخصوص قرارداد آقاى قطبى بوده و مسئله دیگرى وجود ندارد.نایب رئیس فدراسیون فوتبال علاوه بر فوتبالیست بودن در قبل از انقلاب، به مدت 21 سال مدیر و رئیس هیات مدیره باشگاه سپاهان بوده و یك دوره هم دبیر كل این باشگاه بوده و با مسائل فوتبالی بیگانه نیست.

تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری