تبیان، دستیار زندگی
... در این دنیای پر هیاهو در میان مجذوب شدگان به زرق و برق آن کسانی بوده و هستند که فریب ظواهر آن را نخورده و با استماع فریاد ملکوتی امیر مومنان علیه السلام...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

امیر با بصیرت

امیر با بصیرت

« فریدون کنارشهری مذهبی است که مانند حاج بصیر را به جامعه انقلابی ما تحویل داده است...»

حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی

فرمایشات علما و روحانیون در خصوص سردار حاج حسین بصیر

«... در این دنیای پر هیاهو در میان مجذوب شدگان به زرق و برق آن، کسانی بوده و هستند که فریب ظواهر آن را نخورده و با استماع فریاد ملکوتی امیر المومنان علیه اسلام این لقمه در دهان دنیا را به اهلش واگذاشته و جان عزیز را جز به بها نفروختند.

«... در این دنیای پر هیاهو در میان مجذوب شدگان به زرق و برق آن، کسانی بوده و هستند که فریب ظواهر آن را نخورده و با استماع فریاد ملکوتی امیر المومنان علیه اسلام این لقمه در دهان دنیا را به اهلش واگذاشته...

از جمله آنها می توان از سردار رشید اسلام، مطیع فرامین قرآن، مرحوم شهید حاج حسین بصیر، قائم مقام لشکر ویژه 25 کربلا یاد کرد که پس از سالها مجاهدت و پیکار در جهت تهذیب نفس و اخلاق حضور مستمر و مستمر و موثر در جبهه های جنگ و فرماندهی در رده های مختلف سرانجام به روح پرتلاش و نا آرام خود بهایی بس بزرگ داده و آن معامله با جان آفرین و درک فیض شهادت بود.»

مرحوم حضرت آیت الله هادی روحانی

نماینده محترم ولی فقیه در استان مازنداران

**************

« سردار حاج بصیر کارش را کرد و انچه وظیفه اش بود به نحو احسن و اکمل انجام داد. من معتقدم حاج بصیر همان کاری را انجام داد که انبیا و اولیا کرده اند البته نه به ان درجه و پایه، اندکی پایین تر ولی همان کار است .

من معتقدم حاج بصیر همان کاری را انجام داد که انبیا و اولیا کرده اند البته نه به ان درجه و پایه، اندکی پایین تر ولی همان کار است .

سردار حاج بصیر ها بزرگ اند: این ها مقامشان بالا است، این ها را زمین کمتر خواهد شناخت... در آسمان ها بیشتر می شناسند. حاج بصیر قبل از آن که سردار رشید اسلام بشود بصیر و بینا بود، ثبل از اینکه در خاک و خون غوطه ور شود و در میدان پر غرور و پر حماسه ی جهاد شربت شهادت بنوشد، بصیر بود.»

مرجع عالیقدر ، حضرت آیت الله صالحی مازندرانی

منبع :سردار خوبان

تنظیم برای تبیان : یزدانی