تبیان، دستیار زندگی
محمود پاک‌نیت همبازی خسرو شکیبایی در مجموعه روزی روزگاری این بازیگر را به دلیل قابلیت‌ها و ویژگی‌هایش تکرارنشدنی می‌داند ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

خسرو بازیگری تکرار نشدنی بود

خسرو شکیبایی

پاک‌نیت: خسرو بازیگری تکرار نشدنی بود

محمود پاک‌نیت همبازی خسرو شکیبایی در مجموعه "روزی روزگاری" این بازیگر را به دلیل قابلیت‌ها و ویژگی‌هایش تکرارنشدنی می‌داند.

پاک‌نیت به خبرنگار مهر گفت: متاسفانه سال گذشته یکی از بزرگترین مردان هنر ایران را از دست دادیم و با این اتفاق جامعه بازیگران ما عضو مهمی از خانواده خود را از دست داد. خسرو بازیگری تکرار نشدنی بود و به جرئت می‌توان گفت جای خالی این هنرمند برجسته هرگز پر نمی‌شود و این کمبود تا ابد ادامه دارد.

وی افزود: او یک انسان کامل و مانند اسمش شکیبا بود، با وجود جایگاه حرفه‌ای که داشت همیشه با گذشت و فروتنی با دیگران رفتار می‌کرد و با همه همدل ومهربان بود. من در" روزی روزگاری" ،" سرزمین خورشید" و"دلشکسته" افتخار همکاری با این بزرگوار را داشتم و از صبرو بردباری  قابل تحسین این عزیز ازدست رفته در شرایط مختلف وعشقی که در کار نشان می‌داد، درس‌های زیادی گرفتم.

او یک انسان کامل و مانند اسمش شکیبا بود، با وجود جایگاه حرفه‌ای که داشت همیشه با گذشت و فروتنی با دیگران رفتار می‌کرد و با همه همدل ومهربان بود. من در" روزی روزگاری" ،" سرزمین خورشید" و"دلشکسته" افتخار همکاری با این بزرگوار را داشتم و از صبرو بردباری  قابل تحسین این عزیز ازدست رفته در شرایط مختلف وعشقی که در کار نشان می‌داد، درس‌های زیادی گرفتم.

این بازیگر ادامه داد: شکیبایی در سینمای ایران گوهری بود که از دست رفت اما یاد و خاطره‌اش ماندنی و همیشگی است. نقش‌های او و کارنامه‌اش باعث ماندگاری این بازیگر در سینمای ایران است.

تنظیم برای تبیان : مسعود عجمی