تبیان، دستیار زندگی
نام نویسی از داوطلبان دریافت مدارج علمی حوزه علمیه خراسان 28 تیرماه آغاز می شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آغاز نام نویسی از متقاضیان دریافت مدارج علمی حوزه علمیه خراسان
آغاز نام نویسی از متقاضیان دریافت مدارج علمی حوزه علمیه خراسان

نام نویسی از داوطلبان دریافت مدارج علمی حوزه علمیه خراسان 28 تیرماه آغاز می شود.

حجت الاسلام غلامرضا بیات مختاری، مسؤول پذیرش و ارزیابی مدیریت مدارج علمی مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان، در گفت و گو با خبرگزاری رسا در مشهد گفت: دومین مرحله نام نویسی از داوطلبان دریافت مدارج علمی حوزه علمیه خراسان 28 تیرماه آغاز و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.

وی اظهار داشت: طلابی که لمعتین، رسائل و بخش اول مکاسب، سه بخش آخر مکاسب و کفایتین را در مدارس علمیه، دانشگاه رضوی و یا مراکز حوزه علمیه قم و اصفهان گذرانده اند می توانند با ارائه نمرات خود به مدیریت مدارج علمی حوزه علمیه خراسان، نسبت به دریافت مدارک سطح یک، دو و سه حوزه اقدام کنند.

حجت الاسلام مختاری تصریح کرد: همچنین به بانوان طلبه ای که پایان نامه خود را در یکی از مدارس علمیه تحت پوشش حوزه علمیه خراسان ارائه داده اند مدرک سطح دو حوزه اعطا خواهد شد.

مسؤول پذیرش و ارزیابی مدیریت مدارج علمی مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان با بیان اینکه حداقل نمره هر یک از مواد درسی، 12 و نمره معدل 14 است، ابراز داشت: کسانی که حدنصاب یک یا چند ماده درسی انان کمتر از 12 است، می توانند با شرکت در امتحانات جبرانی حدنصاب قبولی را بدست آورند.

وی یادآور شد: نام نویسی از متقاضیان دریافت مدارج علمی حوزه علمیه خراسان هر سال در چهار مرحله(برای سطح یک و دو) و دو مرحله(برای سطح سه) انجام می شود.