تبیان، دستیار زندگی
یهودیان این کتاب را تحریف کردند، خرافات و افسانه‏های زیادی را در آن‏جای دادند به گونه‏ای که اکنون یک کتاب عجیب است
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تحریفات واسراییلیات تورات

( قسمت دوم )

ویژگی‏های بارز یهود:

1-  وحشی‏گری و سنگدلی:  کاسیوس در کتاب 78 خود، فصل 32 در حوادث سال 17 میلادی می‏نویسد: مطابق همین تاریخ، یهود در غرب دریای طوابلس برای کشتن رومی‏ها و یونانی‏ها به رهبری «اندریا» خروج کرد و همه را به قتل رساند و خون‏هایشان را آشامید و گوشت‏هایشان را نیز خوردند و سپس سرها و استخوان‏ها را تکه تکه کرده و به سگ‏ها دادند، مردم را نیز مانند حیوانات به کشتار یکدیگر مجبور کردند که تعداد کشته‏شدگان این جنایت 000/220 نفر رسید.

یهود چنین جنایتی را نیز در مصر و قبرس به رهبری «آرتیموان» تکرار کردند، که نتیجه آن کشته شدن 000/240 انسان بی‏گناه بود.

از زمانی که حضرت موسی (ع) برای آوردن الواح به کوه طور رفت و سامری گوساله‏ای از طلا و نقره برای بنی‏ اسرائیل ساخت تا به حال ثروت، بزرگترین معبود یهود به شمار می‏رود

در سانیل (شهری در اسپانیا)، 138 مسیحی را به قبرستان خارج شهر بردند، آنها را با گلوله مجروح کردند و بعد زنده به گورشان کردند ولی برخی از جسدها به طور کامل زیرخاک پنهان شد به طوری که دست‏هایشان از قبر بیرون مانده بود.

یهود

و در سال 1967 میلادی پس از پیروزی آنها بر بیت‏المقدس به روستایی که در نزدیک شهر قرار داشت حمله کردند، مردم بی‏دفاع، بی‏گناه از ترس به مسجد پناه بردند، زمانی که مردم وارد مسجد شدند هلی‏کوپترهای آنان بر فراز مسجد به پرواز در آمد و با تیراندازی به مردم بی‏دفاع، آنان را به خون خود آغشته و بعد آتش زدند.

2- حیله و نیرنگ: این دو صفت غیرانسانی در طول تاریخ هم چون دو عصای محکمی بوده که همیشه یهود در کارهای خود بر آنها تکیه زده است. حیله و نیرنگ در نهاد هر یهودی یافت می‏شود، همه جا و در هر کاری که انجام می‏دهد با او همراه می‏باشد. سوره مائده: ای پیامبر! تو را ناراحت نکنند کسانی که به کفر می‏شتابند یعنی کسانی که به زبان، اظهار ایمان کنند و به دل ایمان نیاورند...

3- مال اندوزی و ثروت: از زمانی که حضرت موسی (ع) برای آوردن الواح به کوه طور رفت و سامری گوساله‏ای از طلا و نقره برای بنی‏ اسرائیل ساخت تا به حال ثروت، بزرگترین معبود یهود به شمار می‏رود.

4- پیمان شکنی: هنگامی که پیامبر اسلام (صلی‏الله علیه وآله وسلم) خندق حفر نمودند و بدین وسیله مانع عبور سپاه دشمن شدند، یهود (بنی قریظه ) که با رسول خدا هم‏پیمان بودند، خیانت کردند و تصمیم‏ گرفتند که از پشت به مسلمانان حمله کنند و از طرف دیگر هم که سپاه دشمن نیز حمله‏ور می‏شد به گمان خود می‏خواستند با این کار اسلام را نابود کنند ولی تدبیری که لشکر اسلام از خود نشان داد، عاقبت مشرکین شکست خوردند و در نتیجه مسلمانان ماندند و قبیله‏ای خیانت‏کار! و بسیار رفتارهای زشت دیگر که ملت یهود آن را در کوله‏پشتی خود پنهان کرده است.

تحریف کتاب آسمانی:

تورات یعنی تعلیم و بشارت، کتابی آسمانی است که بر پیامبر بزرگوار الهی حضرت موسی (ع) نازل شده است. ولی یهودیان این کتاب را تحریف کردند، خرافات و افسانه‏های زیادی را در آن‏جای دادند به گونه‏ای که اکنون یک کتاب عجیب است. نویسندگان تورات تحریف شده اشخاص گمنام و ناشناسی هستند که قرآن در مورد آنها می‏نویسد: پس وای بر کسانی که از جانب خود چیزی نوشته و به خدای متعال نسبت دهند تا به بهای اندک (ومتاع ناچیز دنیا) بفروشند، پس وای بر آنها از آن نوشته‏ها و آنچه از آن بدست آرند.

تلمود: خاخام‏های یهودی تا به حال شرح‏ها و تفسیرهای گوناگونی بر تورات نوشته‏اند که همه آنها را خاخام‏ «یوخاس» در سال 1500 میلادی جمع‏آوری نمود و با چند کتاب دیگر که در سال 230 میلادی و 500 میلادی نوشته شده بود به نام تلمود تالیف و چاپ نمود. این کتاب نزد یهودیان بسیار مقدس و هم ردیف تورات و عهد عتیق می‏باشند برخی از عبرت‏های این کتاب هر روز دوازده ساعت دارد. خدا در سه ساعت اول شریعت را مطالعه می‏کند و در سه ساعت دوم احکام صادر می‏کند و در سه ساعت سوم رزق و روزی را به مردم می‏دهد و در سه ساعت آخر روز با حوت دریا که پادشاه ماهی‏هاست بازی می‏کند.   زمانی که خدا هیکل را خراب کرد مرتکب اشتباه شد.

انسان می‏تواند شیطان را به قتل برساند به شرط اینکه خمیرنان عید را نیک به عمل آورده باشد

برخی از شیطا‏ن‏ها فرزند آدم هستند زیرا آدم همسری داشت به نام لیثیث که 130سال همسر او بود، در نتیجه برخی از شیاطین از نسل او متولد شدند. و حوا هم در این سال‏ها زن یکی از شیاطین شده بود.

انسان می‏تواند شیطان را به قتل برساند به شرط اینکه خمیرنان عید را نیک به عمل آورده باشد.

روح یهودیان از دیگر روح‏ها افضل است. زیرا ارواح یهود جزء خداوند می‏باشند، روح‏های یهود نزد خداوند عزیزتر است زیرا ارواح دیگران شیطانی است و مانند ارواح حیوانات می‏باشد.

تورات

خداوند از نظر یهود:

خداوند در کتاب مقدس یهودی‏ها شکل و شمایل عجیبی دارد به عنوان مثال آمده است خدا مانند انسان است: دارای گیسو و لباس و دو پا که مانند انسان راه می‏رود، از آسمان به زمین آمده است هر کجا بخواهد می‏رود، مکانی برای سکونت خویش قرار می‏دهد، این خدا آنقدر نادان است که بدون نشانه نمی‏تواند خانه مومنان را از خانه کفار نشان دهد، نسبت به بسیاری از امور بی‏اطلاع است، از عمل خویش پشیمان می‏شود، گاهی بر کارهایی که انجام داده اندوهگین می‏شود، با انسان کشتی می‏گیرد، در همان که سه تاست یکی است یعنی هم یگانه است و هم سه گانه، ماد از او راستگوتر است، از آسمان به زمین آمده بین مردم تفرقه بیندازد چون از وحدت کلام بنده‏ها می‏ترسد، کلامی می‏آید و سپس تغییر می‏دهد . تمام این جملات از تورات گرفته شده است.!

پیامبران در نظر یهود:

به داوود نسبت داده‏اند مرتکب زنا می‏شود، لوط با دختران خود مرتکب زناء می‏شود، داوود مردم را فریب داده، آنها را به کشتن می‏دهد و زنانشان را به ازدواج خود در می‏آورد، یعقوب با خدا کشتی می‏گیرد و نبوت و پیامبری را به زور از خدا می‏گیرد، سلیمان کارهایی که خداوند نهی کرده انجام می‏دهد و به بت‏ها میل دارد و برای پرستش بت‏ها بتکده می‏سازد، خداوند می‏خواهد آنها را بکشد زیرا آنها ستمکار هستند و به کشتن کودکان و گاو و گوسفند فرمان می‏دهند، همچنین با خدا درشتی و خشونت می‏کند که این موارد را به موسی (ع) نسبت داده‏اند، اشعیاء سال‏های زیادی بین مردم بدون لباس و پای برهنه راه می‏رود، ارمیاء به گردن خود بند و یوغ می‏بندد، خداوند به آنها دستور می‏دهد نان که به نجاست انسانی آلوده شده است بخورد و سر و صورت خود بتراشد که این عمل را به حزقیال نسبت داده‏‏اند، خداوند به آنها دستور می‏دهد زن زنازاده‏ای را به ازدواج خود در آورد همان‏گونه حضرت هوشع به این دستور خداوند عمل نمود، هارون مردم را به پرستش بت تشویق نمود و خود نیز بت می‏سازد، حضرت یفتاح از راه زنا متولد می‏شود، نوح شراب می‏نوشید، مستی می‏کرد و دروغ می‏گفت. ملت یهود تمام این نسبت‏ها را به پیامبران الهی داده است و در عهد عتیق ذکر شده است.

و به حضرت ابراهیم نسبت داده‏‏اند که ابراهیم، همسر خود سارا را مجبور کرده که در مقابل مصریان خود را خواهر ابراهیم معرفی کند تا به ابراهیم صدمه‏‏ای وارد نشود چون سارا زن زیبایی بود!

این مطلب در تورات آمده است.

این خدا آنقدر نادان است که بدون نشانه نمی‏تواند خانه مومنان را از خانه کفار نشان دهد، نسبت به بسیاری از امور بی‏اطلاع است

- یکی دیگر از جنایت‏های یهود کشتار بی‏رحمانه‏ای بود که در دهکده «دیریاسین» در سرزمین اسرائیل انجام دادند. روز نهم آوریل سال 1948 میلادی نزدیک ظهر بود که سربازان یهودی به این دهکده بی‏سلاح و از همه جا بی‏خبر حمله کردند و ساکنان را از زن و مرد و بزرگ و کوچک، همه و همه را به صف کشیده و هدف گلوله‏های ننگین خود قرار دادند!

پس از آن جسد‏ها را قطعه قطعه نمودند، حتی شکم زن‏های حامله را پاره پاره کردند و بچه‏هایی که هنوز دیده به جهان نگشوده بودند سر بریده و در میان چاه (به اصطلاح گای) انداختند.

شارون: برای بار آخر می‏گویم، وارد بیروت نشدیم به دلیل اینکه جان غیر نظامیان حفظ شود.

فالاچی: نه شما را به خدا این سخن را نگویید. این چه قصه‏ای است که بافته‏اید؟ شما چند هفته تمام شهر را به شدت بمباران کردید، میزان آتش سلاح‏ها سنگین به اندازه‏ای بود که حتی در جنگ هم مثل این را ندیده بودم (منظور جنگ جهانی است). خدا می‏داند که من چه جنگ‏هایی را از نزدیک شاهد بوده‏ام. چندین هفته پی‏درپی، شما شهر را از زمین و دریا و هوا به آتش بستید و حالا می‏آیید و به من می‏گویید به آنجا نرفتیم چون ممکن بود چند نفر کشته شوند؟

گفت و گوی بالا، مصاحبه فالاچی خبرنگار ایتالیایی از شارون (نخست وزیر اسبق رژیم اشغالگر فلسطین) است.

به امید  روزی که یوسف زهراء ‏با گامهای مبارکش، جهان و همه انسانها را از یوغ ددمنشان صهیونیست نجات بخشد و ما با سید خراسانی در رکاب او باشیم !

منابع :

دنیا بازیچه یهود

سیری در مکتب یهود

گفت‏وگوهای اوریانا فالاچی با شارون

جمع آوری و نوشته فهیمه موسوی