تبیان، دستیار زندگی
روش ها مختلفی برای خلاصی از شر مرده ها وجود دارد ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

خلاصی از شر مرده ها...

در دنیا گزینه های متعددی برای خلاص شدن از شر مرده وجود دارد! انتخاب هرکدام از این روش ها به مسائل مختلفی

بستگی دارد:

1- فرهنگ یا دینخلاصی از شر مرده ها...

2- محل زندگی

3- میزان پولی که می خواهید خرج کنید

4- مسائل محیطی

5- قانون کشور شما

قانون رایج در کشور ایران کفن و دفن مرده در خاک است.

این ها گزینه های دیگری هستند که در دنیا رواج دارند:

1- در جنگل های آمازون می توانید امیدوار باشید ببری به شما حمله کند و در طی یک عملیات انتحاری، یک لقمه او بشوید. در این حالت جنازه شما به سرعت از عرصه گیتی محو می شود و باید توجه داشت که قانون نیوتون در باره مرده نیز کاملا صدق می کند؛ جنازه هرگز نابود نمی شود بلکه از حالتی به حالت دیگر تبدیل می شود. حالت ثانویه خود را پس از خورده شدن تصور کنید...

این عملیات را آدم خواران افریقایی یا شغال و کرکس نیز به طرق دیگری انجام می دهند که در این مقاله مجال بحث نیست!

2- اگر دارای روحیه ای سرشار از علم و انسان دوستی هستید، می‏توانید به ادامه زندگی اعضای بدنتان در انسان های دیگر فکر کنید و بگذارید آنها بعدها برای خلاصی از اندامتان تصمیم بگیرند.

3- در جنوب شرقی آسیا، شعله های داغ آتش در انتظار شماست، پس از کباب شدن، جزغاله شدن، تبدیل به خاکستر می شوید، خاکستر شما را در جعبه ای  گذاشته، در این مرجله چند گزینه پیش روی اطرافیان شماست.

الف: برای همیشه شخص شخیص خودتان را به عنوان یادگاری حفظ می کنند. خاکستر را به ایلات متحده امریکا فرستاده، از کربن شما الماس مصنوعی می سازند و شما همواره در انگشتر همسر دلبندتان باقی می مانید. این انگشتر سپس به نوه ها و نتیجه هایتان می رسد. و هر وقت به آنها می گویند: چه انگشتر قشنگی. نوه هایتان با افتخار جواب خواهند داد: این پدربزرگ من است!

خلاصی از شر مرده ها...

ب: شما را سوار بر موشک کرده و به فضا ارسال می کنند. از معایب این روش سرگیجه دائمی مرده و هزینه های بالای موشک سواری است.

ج: بالای دره ای رفته، خاکسترتان را به طبیعت اهدا می کنند. ذره های وجودتان در هوا پخش می شود و باد شما را به نقاط مختلف دنیا خواهد برد.

د: و یا به دور از هر نوع جنگولک بازی درون خاک دفن می شوید.

4- در عهد باستان، در مصر برخی افراد را مومیایی می کردند و به خاک می‏سپردند، در این روش بخش عمده ای از بدن فرد سالم باقی می ماند. توجه داشته باشید اگر قادر به تحمل سوزش ناشی از موم داغ هستید این روش را انتخاب کنید.

5- و غیره!

شما دوست دارید با چه روشی به دنیای دیگر انتقال پیدا کنید؟ و چرا؟